Nu är jag otroligt nyfiken på vad Mareld skrev som togs bort!
Jag ser fram emot lugnet som kommer finna sig här nu då aggressiva störningar inte längre kommer infinna sig. Jag höll mig medvetet utanför just denna gång eftersom jag nyss varit delaktig i ett av dessa "krig" i en annan tråd och där och då glatt gick med på att lova att aldrig mer kommentera denna persons inlägg direkt. Ett löfte jag som sagt gärna gick med på, dock är jag jätteglad att ni underbara, lugna och pedagogiska människor här har försökt förklara och faktiskt lyckats uttrycka det även jag känner på ett så bra och respektfullt sätt. All eloge till er!
Jag har träffat två av mina systrar idag och det har varit jätteskoj! Åt en kanongod linsgryta med hembakat bröd som det var rödlök, örter, oliver, soltorkade tomater och olivolja på. Herregud, jag åt för tre, tror jag... burp! Nu är jag dock hemma igen.
Ang läggningen, Tessiej, så har jag nog en väldigt "lätt" unge. Halv nio säger vi att nu är det godnatt, vi bär in henne till sängen och sedan pussar vi godnatt och säger att vi älskar henne. Hon somnar helt själv sedan ett bra tag tillbaka. På dagen har vi heller inga problem. Lyckeli sover mellan 21 och 06:30-07:00 ungefär, samt två timmar på dagen. Vi har jobbat mkt med rutiner (kvällsmat, som hon faktiskt äter i soffan, pyjamas, lite film (drömmarnas trädgård eller Puh), mys med napp och filt och sedan vinka godnatt till figurerna på teven. Hon tycker nu det är mysigt att lägga sig och jag tror vi har en bra balans vad gäller att lägga henne i rätt tid. Alltså då hon är lagom trött.
Lina
Har inboxat mitt nummer till dig med! Ska vi säga klockan tre vid restaurangen vid minigolfbanan, just vid Linnéplatsen? Då kan vi gå gemensamt till Plikta, och Rosa kommer nog med vagnen där vid Linné.