VT, ja det är inte klokt att det är så nära! =D Vad skönt att höra att det blev fina siffror idag. Kontrollerade de hålrummet i hjärnan igen också? Var det ok? En liten klimp på 3,6 låter ju alldeles perfekt. Vad duktig du har varit! :)
Mareldsbarn, ja det låter ganska kaotiskt vid deras utgående. På "vårt" dagis så gör de så att en av de vuxna från "lilla sidan" tar med sig två barn och klär på dem först och går ut på gården med dem, sen kommer biträdet och den andra ur personalen på lilla sidan med resten av småttingarna och klär på dem och när ett barn blir färdigt så är det bara för han eller hon att gå ut. Sen när alla dom är klara så kommer "stora sidan" och klär på sig. Då blir det inte så stökigt - även om det alltid är ett bök och stök när barnen ska ut.
Kanske det var en engånsföreteelse det som Julia gjorde. Har ni haft utvecklingssamtal? Du kan alltid fråga dem då hur hon är mot de andra barnen.
Jag måste å min sida skryta lite över F, för han var sååå gullig mot vår grannes bebis när dom var här igår. Jag har inte sett en så "mjuk" sida i honom tidigare. Han ville smeka bebisens huvud hela tiden och sa "smek, smek", "smek, smek" och satte sig på huk och vilade sitt huvud mot hans. Jag sa till grannen att om det fortsätter i samma stil med vår bebis så har vi ju inte det minsta problem när vi kommer hem från sjukhuset. Men jag tror nog att det är en helt annan situation. Han var ju, om ni kommer ihåg, inte speciellt förtjust när jag höll i vår guddotter....
Ja, det är tur att Lina inte är svartsjuk :D. Och tänk på Steve då. Han går säkert och pöser som en annan tupp där hemma han :) hahaha.
Jag ycker också att Williams pappa är skön att vila ögonen på :) *fniss* (Linda, du får inte klå upp mig nu :) ) Jag är fullkomligt nöjd med min P jag så :)