• wildahallon

Gravidsymptom v3?

Är en vecka kvar till Bim och vi är inne på 2a försöket!

Imorse vaknade jag med sån fruktansvärd huvudvärk. Gick upp och lade mig i soffan och fick oerhört illamående. Låg på toa och hulkade men kom inget. Mådde såhär i ca 4 timmar, till klockan 12! Sen var symptomen som bortblåsta {#lang_emotions_surprised} Vad tror ni?

Jag hatar att gå runt och hoppas, och en vecka kvar till jag ska testa ;/

• Svar på tråden Gravidsymptom v3?
  • wildahallon
    Cam82 skrev 2010-03-30 15:40:33 följande:
    Hur många dagar efter ÄL har det gått?
    En vecka!
  • fönster mot vägen

Jag visste att jag var gravid 5 dagar efter äl. Har varit likadant vid båda mina graviditeter .
    Fick super ont i bröstvårtorna o det har jag ALDRIG annars.

Så det kan vara mycket möjligt att du är gravid.

• wildahallon

Okej. Ja jag fick nån sjuk känsla igår. Att det tog den här gången, vet inte vart känslan kom ifrån. Det jobbigaste är denna väntan, på att det ska synas (eller inte) på test ;/

• lejosmamma06

Jag tog ut min kopparspiral den 24 mars, den 25mars hade jag utslag på ältest och då hade vi även sex.  Sen den 27 mars har jag haft stickningar i livmodern och har fortfarande,kan det vara att man känner av en graviditet så tidigt eller är det bara en biverkning av uttaget efter kopparspiralen?

• annakohler

jag haft en smärta i högra äggstocken från och till sen 7dagar efter ÄL kan det vara något
    men testade minus idag BIM-5

• MammaMu81

Jag tog ut kopparspiralen 19 mars och hade Äl 23 mars. Jag kör inte med stickor så datumen för Äl är ungefärliga, men vi älskar normalt var/varannan dag. Är idag inne på Äl+1 v och jag har känningar information av illamående på eftermiddagen, kissnödig oftare än annars, ömma bröstvårtor. Inatt vet jag inte vad som hände men jag vaknade plötsligt och kände ett behov att spy... Jag lyckades lugna ner mig själv och somna om för att samma sak åter igen hände. Är det kroppen som spelar mig ett spratt eller kan det vara något??? Tänkte testa på måndag men vet inte om jag orkar med en veckas ovisshet till. Det är ju en barnlek att stå ut med alla symtom och biverkningar om man vet att det är för en högre sak.

• annakohler

vi får hålla tummarna för oss alla

Svar på tråden Gravidsymptom v3?