• wildahallon

Gravidsymptom v3?

Är en vecka kvar till Bim och vi är inne på 2a försöket!

Imorse vaknade jag med sån fruktansvärd huvudvärk. Gick upp och lade mig i soffan och fick oerhört illamående. Låg på toa och hulkade men kom inget. Mådde såhär i ca 4 timmar, till klockan 12! Sen var symptomen som bortblåsta {#lang_emotions_surprised} Vad tror ni?

Jag hatar att gå runt och hoppas, och en vecka kvar till jag ska testa ;/

• Svar på tråden Gravidsymptom v3?
  • 3 barns mamma84

Jag hade stegring i 6 dagar och ja självklart hade vi sex.
    Men när jag insåg att hoppaet inte fanns kvar så gav vi upp då jag inte fick Äl flytningar alls.
    Efter 1 vecka ca så bang bom kom flytningar oj haha vi började sexa dag 20-21-22-24-25 och igår började jag få ömma bröstvårtor och idag med nu räknar jag inte med idag kl 01.00 utan igår
    Så jag skulle ha haft bim  3-4 april om jag skulle ha trott på äl stickorna men när jag tänker på flytningarna som kom så har jag bim ca 12-13 så vi får se

Men jag förstår inte varför jag har ömma bröstvårtor nu

Ebba 050607 Amadeus 080814 Mf 15/12-09 min ängel
  • wildahallon

=D Två dagar till BIM! I förrgår körde jag test, och ingenting. Nu på morgonen körde jag ett ÄLtest samt ett Gravtest i samma kiss! På Äl-testet var positivt och Gravtestet hade ett ljusare "grav"streck! =D Dom andra dagarna har det varit heelt tomt, men nu var det ett ljusare streck som sagt. Jag är så glad, och jag hoppas verkligen nu! Får testa imorrn eller på bim nu då! Hoppas det är som jag tror! (och borde vara, som jag mår ;s)

:D:D:D

• mumangelina

Tack så mycket!! Jag har fortfarande ingen mens, så är på BIM +3 idag. Mina tuttar har verkligen svullnat upp också. Det var killen som märkte det först. Sen så fort jag har ätit något svullnar magen upp ordentligt och det tar lång tid innan den går tillbaka :P Testade mig imorse och dock var det negativt, men har verkligen inte slutat hoppas. Det är många som först får negativt och långt senare positivt och eftersom min mens Aldrig är försenad så tror jag ändå att det kan vara något där nere i tjejmagen.

Wildahallon - jag hoppas verkligen att du får ett starkt plus snart :) Håller tummarna!

• wildahallon

Nu har vi (jag) svaret på min fråga som tråden startade med ;) Man KAN känna att man är gravid ca. 6 dagar efter ÄL! JAG ÄR GRAVID! Tack alla fina som stöttat mig ;) eller trott på min graviditet ;) Nu får vi bara hoppas att den går bra!

• toodles

GRATTIS! Hoppas att jag får må lite kasst om några dagar då

• underbara03
    wildahallon skrev 2010-04-06 11:29:55 följande:
    Nu har vi (jag) svaret på min fråga som tråden startade med ;) Man KAN känna att man är gravid ca. 6 dagar efter ÄL! JAG ÄR GRAVID! Tack alla fina som stöttat mig ;) eller trott på min graviditet ;) Nu får vi bara hoppas att den går bra!
    Grattis!!
  • Cam82
    wildahallon skrev 2010-04-06 11:29:55 följande:
    Grattis :D
  • 3 barns mamma84

Gravid!!!!

Symtomer finns gott o väl är på bim-6 idag alltså v 3 typ

Ebba 050607 Amadeus 080814 Mf 15/12-09 min ängel
Svar på tråden Gravidsymptom v3?