• wildahallon

Gravidsymptom v3?

Är en vecka kvar till Bim och vi är inne på 2a försöket!

Imorse vaknade jag med sån fruktansvärd huvudvärk. Gick upp och lade mig i soffan och fick oerhört illamående. Låg på toa och hulkade men kom inget. Mådde såhär i ca 4 timmar, till klockan 12! Sen var symptomen som bortblåsta {#lang_emotions_surprised} Vad tror ni?

Jag hatar att gå runt och hoppas, och en vecka kvar till jag ska testa ;/

• Svar på tråden Gravidsymptom v3?
  • toodles

MammaMu: GRATTIS!!! Shit vad kul! Har inte läst så noga här nu, men är det första barnet?

• puh1976
    MammaMu81 skrev 2010-04-11 19:38:21 följande:
    Det blev ett pluss med cb idag, bim +6 tror jag.... Tänk att det blev pluss efter två minus - yes!!!i
    Grattis till {#lang_emotions_plus}
  • MammaMu81

Tack snälla ni... Nu hoppas jag att allt går bra... Jag har en dotter på 3 år redan! Men symtomen har inte alls varit desamma... Kände inte alls av henne, lite mensvärk bara... Nu är jag ju så illamående är dessutom hungrig men samtidigt inte sugen på något. Jag har samma mensvärk dock ;)

• viforevigt

har inte testat mig än! men jag har mensvärk men ingen mens, vet inte när min mens ska komma men brukat ha mensveäk en vecka innan å de har de vart nu men ingen mens, hungrig men ändå inte.. yrsel och svettas som en galning bara jag sätter på mig skorna?! vad tror ni?

• Mocha

känner igen symptomen, jag börjar bli anfådd också. Tänkte nog testa i morgon bitti, orkar inte vänta längre. BIm på onsdag....

• Pebble
    MammaMu81 skrev 2010-04-11 19:38:21 följande:
    Det blev ett pluss med cb idag, bim +6 tror jag.... Tänk att det blev pluss efter två minus - yes!!!
    Åh, grattis! Ahh, nu längtar man bara ännu mer efter att få testa. :)

Diskuterade det här med att drömma om att man är gravid (har även hört att det händer att man drömmer sexdrömmar ^^) med maken igår. Han tycker jag är helknäpp just nu. {#lang_emotions_laughing} 
  • BeccaStina

testade idag även om det är en vecka kvar tills mensen ska komma för jag e så jäkla nervös men det var ett - nu blir det till att vänta och se..

beccastina.blogg.se - mamma till Theodore 080805
  • vickey
    BeccaStina skrev 2010-04-12 08:26:04 följande:
    testade idag även om det är en vecka kvar tills mensen ska komma för jag e så jäkla nervös men det var ett - nu blir det till att vänta och se..
    spännande ...kan ju varit alldeles för tidigt att testa då hcg hormonet kanske inte var på topp ju
Svar på tråden Gravidsymptom v3?