• wildahallon

Gravidsymptom v3?

Är en vecka kvar till Bim och vi är inne på 2a försöket!

Imorse vaknade jag med sån fruktansvärd huvudvärk. Gick upp och lade mig i soffan och fick oerhört illamående. Låg på toa och hulkade men kom inget. Mådde såhär i ca 4 timmar, till klockan 12! Sen var symptomen som bortblåsta {#lang_emotions_surprised} Vad tror ni?

Jag hatar att gå runt och hoppas, och en vecka kvar till jag ska testa ;/

• Svar på tråden Gravidsymptom v3?
  • MammaMu81

Pebble- hahaha jaaaa själv har jag inte gråtit men fått tårar i ögonen av att sett Disney filmer med dottern ikväll....

• vickey

;D ha,ha jag känner så väl igen mig ;) , själv har jag börjat få tårar till det mesta i film o tv väg känns det som... men vi får väl se ,har inga större förhoppningar denna månaden faktis

• MammaMu81

Ska testa mig idag... Lovar att meddela er så fort jag kan... Spännande ;)

• BeccaStina

skulle haft min ägglosning runt den 5 april men har inte märkt av något ännu.. (sekretet brukar ju bli segt och trådaktigt när kroppen är redo för att bli gravis) men detta har jag inte märkt av.. vad tror ni kan jag vara gravid?

beccastina.blogg.se - mamma till Theodore 080805
  • Mocha

vist kan du vara det ändå, BeccaStina! men förstår vad du menar. I går mådde jag illa från och till hela dagen, kännde verkligen igen det från första grav. Men idag känner jag ingenting. Så jag är lite rädd att jag bara VILL såmycket å därav letar symptom...

Köpte till och med ett sånt band mot illamående på Apoteket Kronan + en tidning och fick en reseplattong! :) Alltid nått

• Pebble
    vickey skrev 2010-04-11 08:14:24 följande:
    ;D ha,ha jag känner så väl igen mig ;) , själv har jag börjat få tårar till det mesta i film o tv väg känns det som... men vi får väl se ,har inga större förhoppningar denna månaden faktis
    Jag har stora förhoppningar denna gång. ^^ Det känns som att detta faktiskt kan vara gången det blir plus. Vet inte varför, det är bara känslan som slår mig. 
  • vickey

ah håller tummarna pebble.

i dag har det huggt till både i tjej magen , och i mitt underliv ,kanske ,kanske ;D ...

hur har det gått mammamu81? nyfiken ju...

• MammaMu81

Det blev ett pluss med cb idag, bim +6 tror jag.... Tänk att det blev pluss efter två minus - yes!!!

• Mocha

Vad Kul!!!! Grattis {#lang_emotions_laughing}

en vecka efter bim, helt galet! men fantasktiskt! är du låghormonare?

Svar på tråden Gravidsymptom v3?