• wildahallon

Gravidsymptom v3?

Är en vecka kvar till Bim och vi är inne på 2a försöket!

Imorse vaknade jag med sån fruktansvärd huvudvärk. Gick upp och lade mig i soffan och fick oerhört illamående. Låg på toa och hulkade men kom inget. Mådde såhär i ca 4 timmar, till klockan 12! Sen var symptomen som bortblåsta {#lang_emotions_surprised} Vad tror ni?

Jag hatar att gå runt och hoppas, och en vecka kvar till jag ska testa ;/

• Svar på tråden Gravidsymptom v3?
  • underbara03
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-06 21:01:47 följande:
    Gravid!!!! Symtomer finns gott o väl är på bim-6 idag alltså v 3 typ
    Grattis vad kul!!
  • babyboomsi

Grattis !! :) vilken underbar känsla. Vilket hopp !
    ta hand om dig.

• viforevigt

Gjorde ett test i lördags som visade minus.. jag har haft illamående, molande värk nere vid äggstockarna, huvudvärk.. nu har jag blivit galet kissnödig, kissar mer än någonsin och idag har jag haft yrsel hela dagen! kan jag ha testat för tidigt? kan man ha dessa symmtomer i v4??

• MammaMu81

viförevigt- nog kan man känna av symtomen... jag kände mina symptom redan v.3 på förra barnet... Kan inte förklara det utan det bara kändes...tröttare än vanligt.. mer lättirriterad, och mensvärk... jag väntade en vecka på mensen men den kom aldrig... då testade jag.... Men annat är det nu... väntar å väntar... är på +3 idag och inget händer... På bimdagen var det negativt....så nu är jag nerstämd.. googlar fram andra som plussat sent och försöker intyga mig om att det kanske finns en liten chans att jag plussar...

• KungligtSnygg

Tror ni förresten att man brukar känna på sig rent intuitivt om man är gravid eller inte, med eller utan symptom?

Förresten så försvann alla mina symptom.. eller, istället för molverk..så har jag nu en vass känsla i tjejmagen..har känt flera stick.. och lite lite blod i flytningen. ja, och det kan vara begynnande mens eller att ägget fäster... men är 6 dagar efter äl nu, och min mens kommer ju alltid 2 veckor efter äl.

jag känner mig itne alls gravid längre. men i förrgår var jag tvärsäker.. fick feber också..men nu är jag bara helt vanlig. skumt det där!

• wildahallon

Jag fick en känsla av att "de tog" Vet inte varifrån den kom, så visst går det nog att känna på sig! Jag fick ju som sagt symptom 6 dagar efter ÄL, och det sticker sjukt mycket i min tjejmage!

• Tingeling83

jag med haft mkt tidiga gravsymptom, plussa 10 dagar innan Bim en gång

Kärlek
Svar på tråden Gravidsymptom v3?