• wildahallon

Gravidsymptom v3?

Är en vecka kvar till Bim och vi är inne på 2a försöket!

Imorse vaknade jag med sån fruktansvärd huvudvärk. Gick upp och lade mig i soffan och fick oerhört illamående. Låg på toa och hulkade men kom inget. Mådde såhär i ca 4 timmar, till klockan 12! Sen var symptomen som bortblåsta {#lang_emotions_surprised} Vad tror ni?

Jag hatar att gå runt och hoppas, och en vecka kvar till jag ska testa ;/

• Svar på tråden Gravidsymptom v3?
  • annakohler
    Jagvetmest skrev 2010-04-01 14:07:58 följande:
    Men VAD är syftet med att se om man är gravid en vecka innan man ska få mensen.? Man lär ju märka att man är gravid förr eller senare?
    jag ska inte ha mens om en vecka utan på söndag eller måndag
  • Jagvetmest
    annakohler skrev 2010-04-01 14:11:24 följande:
    jag ska inte ha mens om en vecka utan på söndag eller måndag
    ...och du har positiva ÄL-test som inte säger ett skit om du verkligen är gravid eller ej. Är det bra?  Jag hoppas du är gravid- men lägger ned nu eftersom du inte vill förstå vad man säger.
  • annakohler
    Jagvetmest skrev 2010-04-01 14:18:04 följande:
    ...och du har positiva ÄL-test som inte säger ett skit om du verkligen är gravid eller ej. Är det bra?  Jag hoppas du är gravid- men lägger ned nu eftersom du inte vill förstå vad man säger.
    är ju du som inte kan förstå att det är miljarder människor inne på FL som har fått veta att dem är gravida genom äl test först
    du är ju den som inte lyssnar eftersom jag har sagt till dig att jag inte fick plus på äl stickorna förra månaden vid bim3-4
  • lovisen08
    annakohler skrev 2010-04-01 14:22:34 följande:
    är ju du som inte kan förstå att det är miljarder människor inne på FL som har fått veta att dem är gravida genom äl test först du är ju den som inte lyssnar eftersom jag har sagt till dig att jag inte fick plus på äl stickorna förra månaden vid bim3-4
    Hoppas att du är gravid! Jag har dock varit med (3 ggr) om att ÄL-test visat positivt ett par dagar före bim. Inte varit gravid någon gång. Testade med äl-test för at jag hade hemma och också hört att det kan påvisa graviditet, men även hört att det visar att mensen är på gång. så alltså helt meningslöst egentligen att testa! Köp ett gravtest istället!
  • wildahallon

Ja, det känns som att gravtest är det enda som gäller! :) Tänkte prova ett "testa tidigt-test" imorgon, och är det negativt så får jag bannemig hålla mig tills Bim ;)

• MammaMu81

köpte 2 CB tidiga Gravtest idag... testade ett på eftermiddagen, trots att jag har BIM -4 (eller-5 är inte säker)....naturligtvis visade den ett tydligt minus....URK... försöker se det possitiva att jag har ju ett test kvar som jag kan testa nästa vecka.... om jag vågar.

• LillPiraten

På min sista graviditet så började jag må illa i vecka 3! *lycka till*

• annakohler
    lovisen08 skrev 2010-04-01 20:33:50 följande:
    Hoppas att du är gravid! Jag har dock varit med (3 ggr) om att ÄL-test visat positivt ett par dagar före bim. Inte varit gravid någon gång. Testade med äl-test för at jag hade hemma och också hört att det kan påvisa graviditet, men även hört att det visar att mensen är på gång. så alltså helt meningslöst egentligen att testa! Köp ett gravtest istället!
    jag har två test hemma...ett cb testa tidigt
  • viforevigt

Hej! jag hoppar på här!
    jag tror jag är gravid, inte helt säker men om jag skulle vara de så är de 3e veckan och jag har haft molande värk i äggstockarna till o från, fruktansvärd huvudvärk, ryggont och nu dom sista dagarna har jag mått illa på morgonen! känner inte igen dessa symtomerna! jag ska göra ett test imorn bitti så jag håller tummarna... vad tror ni??

• MammaMu81

viforevigt- hoppas du är gravid.... lycka till...

Svar på tråden Gravidsymptom v3?