• wildahallon

Gravidsymptom v3?

Är en vecka kvar till Bim och vi är inne på 2a försöket!

Imorse vaknade jag med sån fruktansvärd huvudvärk. Gick upp och lade mig i soffan och fick oerhört illamående. Låg på toa och hulkade men kom inget. Mådde såhär i ca 4 timmar, till klockan 12! Sen var symptomen som bortblåsta {#lang_emotions_surprised} Vad tror ni?

Jag hatar att gå runt och hoppas, och en vecka kvar till jag ska testa ;/

• Svar på tråden Gravidsymptom v3?
  • Pebble

Vilken bra tråd! Ni ger mig hopp. ^^

Borde vara 5 dagar efter ÄL nu (men jag vet inte exakt eftersom vi inte använder stickor just nu) och känner lite grejer...MEN jag vågar inte tro eller hoppas för mycket iom att jag i synnerhet på senaste har haft många av symptomen mer eller mindre hela tiden (extrem trötthet, illamående, huvudvärk, molande mage osv).

Har dock trott att "nu tog det" tidigare och inte fasiken tog det då...har då också gått runt med "symptom" så än försöker jag inte ropa hej som det heter.

Grattis till TS dock! ^^

• vickey

känner igen mig har haft äl nu för ett par dagar sedan och käner lite tror jag men vågar inte hoppas. kände som med sonen ,"nu tog det" har redan börjat gå på toa oftare magen sticker o spänner även bak i ryggen som när jag väntade sonen,vi får väl se om min intution är rätt eller om allt är sken tankar...

• Tingeling83
    viforevigt skrev 2010-04-07 23:32:05 följande:
    Gjorde ett test i lördags som visade minus.. jag har haft illamående, molande värk nere vid äggstockarna, huvudvärk.. nu har jag blivit galet kissnödig, kissar mer än någonsin och idag har jag haft yrsel hela dagen! kan jag ha testat för tidigt? kan man ha dessa symmtomer i v4??
    Ja du kan ha de symptomer, men kanske testat för tidigt!

testa igen om en vecka :)
    Kärlek
  • Tingeling83
    wildahallon skrev 2010-04-06 11:29:55 följande:
    Nu har vi (jag) svaret på min fråga som tråden startade med ;) Man KAN känna att man är gravid ca. 6 dagar efter ÄL! JAG ÄR GRAVID! Tack alla fina som stöttat mig ;) eller trott på min graviditet ;) Nu får vi bara hoppas att den går bra!
    Grattis :)
    Kärlek
  • toodles

Jag bara gråter. Det började igår och har fortsatt idag. Är superkänslig. Tittar på vår fina dotter och börjar lipa... Vad händer? Är ju knappast gravid. Första försöket här och det tog år att få till dottern...

• vickey

ingen aning toodles ,men man ska aldrig säga aldrig ;) kanske att det tagit sig ;/ trots att det tagit ett år att få till dottern. känner igen det där med tårar. har också de senaste dagarna blivit i tårar...ett fler tal gånger ,har inte hänt sedan min sons graviditet. men vågar knappt hoppas...

• toodles

Vickey: Spännande då att se om det kanske skulle kunna vara första tecknet...

• KungligtSnygg

wildahallon: Oj det fortsätter att sticka alltså?? och grattis till bebben! kram!  

det stack i går kväll på mig i några timmar höll det på. Ska det vara så eller? Ska det vara bara Ett stick??

hur är det med pirr i fötter och sånt då?? Någon som känner igen?? :) hehe.

brukar känna så när jag redan har mens.. men känner det sedan flera dagar tillbaks.. och bim är om en vecka. buhu..vill inte ha mens.. kom igen magen.. hoppas det är en bebis. har tänkt igenom det där lite...vill nog ha en ändå!! :) 

Svar på tråden Gravidsymptom v3?