-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Zasata: var det katastrof? Tur ändå att du inte visste om det i förväg för då hade det nog varit väääldigt nervöst. Vad var det för jobb? Jag gjorde för övrigt en jobbintervju på tyska en gång för länge sen
-
För Telia som kundtjänst. Det gick SKIT, hade jag vetat om det hade jag ju kunnat förbereda mig. hon ställde sjuka frågor med. så gick skit. men men. jag hoppas på bättre jobb endå ;)Fröken Småland skrev 2010-04-07 20:45:31 följande:Zasata: var det katastrof? Tur ändå att du inte visste om det i förväg för då hade det nog varit väääldigt nervöst. Vad var det för jobb? Jag gjorde för övrigt en jobbintervju på tyska en gång för länge sen
-
Har också gjort både på tyska och på engelska. På kundtjänstjobb är det inte så ovanligt att de vill göra intervjuer på engelska för att kolla hur bra man talar.Fröken Småland skrev 2010-04-07 20:45:31 följande:Zasata: var det katastrof? Tur ändå att du inte visste om det i förväg för då hade det nog varit väääldigt nervöst. Vad var det för jobb? Jag gjorde för övrigt en jobbintervju på tyska en gång för länge sen
-
Jag skulle sagt normala i stl. Men tänk på att bebis -92 inte har tumhål och att barn -92 har tumhål. Iaf var det så förra året. Blir lite skillnad, men jag köpte en stl för stor och så vek jag ärmen förra året, så nu sitter de bra detta året. Dottern är 105 cm smalis och har 104, sonen är 91 cm? rund och har 98, och de funkade i höstas också.Pruseluskan skrev 2010-04-07 16:56:02 följande:lurvarna med?
-
De gamla Molo-lurvarna var jätterymliga. Folk i shoppingtrådarna sa att de fick upp två till tre storlekar när de nyare kom, de är mer normala i storlek. Så en gammal urvuxen 80 (som motsvarar 86/92 ungefär) fick efterträdas av en strl 98 av de nyare modellerna. Men numera skall de alltså vara normala *babblar och kan inte läsa igenom min text då jag skriver på mobilen*
-
okej, tack för hjälp!
Ingen som ska till Ullared snart ? -
lite sugen ppå att dra efter mässan på fredag d e ju bara en timma till i bil, men jag köpte ny dator i förrgår så jag tror inte b´jag borde...Pruseluskan skrev 2010-04-08 06:42:06 följande:okej, tack för hjälp!Ingen som ska till Ullared snart ?
*drar och tittar på när dom sätter ihop byggsatsen till brorsans hus* -
Grimsarbo ligger ca 1,5 mil från ossLindadjo skrev 2010-04-07 09:46:14 följande:hahaha, vilket drömhus www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=bl...och så billigt för det man får, ett riktigt fynd
Synd att Göteborg ligger så långt bort, skulle också vilja gå på mässa, fast måste nog snåla ett tag vi hämta automatlådan till Chryslern igår som varit på lagning så nu är det "bara" att sätta dit den. -
Angel: Du skall möjligen inte förbi den där affären med mirakeltvål idag va? *flirtar*
-
passau skrev 2010-04-08 07:08:20 följande:lite sugen ppå att dra efter mässan på fredag d e ju bara en timma till i bil, men jag köpte ny dator i förrgår så jag tror inte b´jag borde...*drar och tittar på när dom sätter ihop byggsatsen till brorsans hus*
jobbigt när man vet att man inte borde...
Jag hoppas kunna åka förbi där när vi ska till malmö helgen 7-9:e är sugen på en skaloverall ...men svår motiverat att åka "förbi" för den... även fast jag lätt kan adda 1000 saker till, men det gillar nog inte sambon/plånboken