-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Idag skall jag till Jönköping med granngubben. Han skall på en undersökning på sjukhuset som tar en timme så jag tänkte åka ned till gamla Toddler och se vem som tagit över den butiken. Undrar om de säljer nya Bee
-
Oh, aj... ägglossning på höger sida nu. Gissa vad som kommer hända här ikväll?
Men nu ska jag ta pojkarna och gå och kika lite på loppisarna. Kanske det finns något fynd där idag, man vet aldrig.
-
Lycka till med alltLindadjo skrev 2010-04-08 09:58:39 följande:Oh, aj... ägglossning på höger sida nu. Gissa vad som kommer hända här ikväll? Men nu ska jag ta pojkarna och gå och kika lite på loppisarna. Kanske det finns något fynd där idag, man vet aldrig.
-
tipsar om 60% på axel och ida regnskydd samt nån skötväska dyna mm. och lite leksaker kläder o så.
http://babyroom.se/sv/artiklar/barnvagnstillbehor/index.html
-
Lindadjo skrev 2010-04-08 09:58:39 följande:Oh, aj... ägglossning på höger sida nu. Gissa vad som kommer hända här ikväll? Men nu ska jag ta pojkarna och gå och kika lite på loppisarna. Kanske det finns något fynd där idag, man vet aldrig.
förmodar inge trådhäng for you to night då
-
Blev lite sne idag när det var en artikel om att 10 barnvagnar av 10 var underkända i ett stort test som konsumetverket gjort... där på bilen i bakgrunden syns en bugaboo.... men bugaboo var inte ens med i testet...
-
hur får man 60%?Lokatt skrev 2010-04-08 11:43:41 följande:tipsar om 60% på axel och ida regnskydd samt nån skötväska dyna mm. och lite leksaker kläder o så. babyroom.se/sv/artiklar/barnvagnstillbehor/in...
-
Precis vad jag skrev i Bugabootråden igårRiskiflickan skrev 2010-04-08 17:41:45 följande:Blev lite sne idag när det var en artikel om att 10 barnvagnar av 10 var underkända i ett stort test som konsumetverket gjort... där på bilen i bakgrunden syns en bugaboo.... men bugaboo var inte ens med i testet...
Samma sak i SVT:s nyhetssändningar...
Undrar jag också men jag trodde det var jag som var trög barazasata skrev 2010-04-08 17:46:06 följande:hur får man 60%? -
såg man skulle ange rea sen.. men den jag ville haft mest var slut *tur*Fröken Småland skrev 2010-04-08 17:59:37 följande:Undrar jag också men jag trodde det var jag som var trög bara
vilkaskall på mässan i morgon? jag e där ca 10-14.. jävla arbetsförmedling ändrade min tid. -
Ser nu om tvålönskan men jag ska kolla om jag har en hemma...
Jag kommer direkt efter dagislämningen... är där runt 8:30 eller strax därefter så jag kommer då ringa Fr S och ställa mig med er och hoppas ni har en bra placering