• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Idag skall jag till Jönköping med granngubben. Han skall på en undersökning på sjukhuset som tar en timme så jag tänkte åka ned till gamla Toddler och se vem som tagit över den butiken. Undrar om de säljer nya Bee {#lang_emotions_dreamer}

• Lindadjo

Oh, aj... ägglossning på höger sida nu. Gissa vad som kommer hända här ikväll?
    Men nu ska jag ta pojkarna och gå och kika lite på loppisarna. Kanske det finns något fynd där idag, man vet aldrig.

2010 ska bli ett bra år!
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-04-08 09:58:39 följande:
    Oh, aj... ägglossning på höger sida nu. Gissa vad som kommer hända här ikväll? Men nu ska jag ta pojkarna och gå och kika lite på loppisarna. Kanske det finns något fynd där idag, man vet aldrig.
    Lycka till med allt
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-04-08 09:58:39 följande:
    Oh, aj... ägglossning på höger sida nu. Gissa vad som kommer hända här ikväll? Men nu ska jag ta pojkarna och gå och kika lite på loppisarna. Kanske det finns något fynd där idag, man vet aldrig.
    förmodar inge trådhäng for you to night då
  • Riskiflickan

Blev lite sne idag när det var en artikel om att 10 barnvagnar av 10 var underkända i ett stort test som konsumetverket gjort... där på bilen i bakgrunden syns en bugaboo.... men bugaboo var inte ens med i testet...

• Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2010-04-08 17:41:45 följande:
    Blev lite sne idag när det var en artikel om att 10 barnvagnar av 10 var underkända i ett stort test som konsumetverket gjort... där på bilen i bakgrunden syns en bugaboo.... men bugaboo var inte ens med i testet...
    Precis vad jag skrev i Bugabootråden igår Samma sak i SVT:s nyhetssändningar...
    zasata skrev 2010-04-08 17:46:06 följande:
    hur får man 60%?
    Undrar jag också men jag trodde det var jag som var trög bara
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-08 17:59:37 följande:
    Undrar jag också men jag trodde det var jag som var trög bara
    såg man skulle ange rea sen.. men den jag ville haft mest var slut *tur*

vilkaskall på mässan i morgon? jag e där ca 10-14.. jävla arbetsförmedling ändrade min tid.
  • Cs mamma

Ser nu om tvålönskan men jag ska kolla om jag har en hemma...

Jag kommer direkt efter dagislämningen... är där runt 8:30 eller strax därefter så jag kommer då ringa Fr S och ställa mig med er och hoppas ni har en bra placering

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11