• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • AnPa

Passau: Jag tänkte slänga in en beställning hos Kidz nu, ville du samfrakta eller ska du vänta? Frakten blev inte så dyr, har varor för 1310:- i varukorgen och frakten går på 47:-

Jag kommer inte ångra mig om jag tar en offwhite suffla till orangea (ens ett ord? :P) frogen va?

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-18 10:55:33 följande:
    Passau: Jag tänkte slänga in en beställning hos Kidz nu, ville du samfrakta eller ska du vänta? Frakten blev inte så dyr, har varor för 1310:- i varukorgen och frakten går på 47:-

Jag kommer inte ångra mig om jag tar en offwhite suffla till orangea (ens ett ord? :P) frogen va?
    Haha, Fröken Småland tar tillfället i akt att bilda tråden hur man böjer färger som slutar på vokal.

Den röda vagnen. Den vita vagnen. Den blå vagnen. Den orange vagnen. Cool

Och ja, du kommer definitivt att ångra dig om du inte köper en offwhite suffla. Det borde faktiskt alla ha Tungan ute
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-04-18 11:00:37 följande:
    Haha, Fröken Småland tar tillfället i akt att bilda tråden hur man böjer färger som slutar på vokal.

Och ja, du kommer definitivt att ångra dig om du inte köper en offwhite suffla. Det borde faktiskt alla ha Tungan ute
    Hahaha! Jag vill gärna skriva offwhitea också :P Jag kör på en offwhite helt enkelt Flört
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-18 11:05:32 följande:
    Hahaha! Jag vill gärna skriva offwhitea också :P Jag kör på en offwhite helt enkelt Flört
    Det låter klokt! Vi vill se bild på din orange och offwhite vagn sen
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-18 11:00:37 följande:

Spinner vidare med att säga att det heter orange och inte oranget som många verkar tro! Spöke
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-04-18 11:07:45 följande:
    Det låter klokt! Vi vill se bild på din orange och offwhite vagn sen

Orange vagn och den knallrosa sufletten. Mumma!!!
  • Asereht
    Kavat skrev 2011-04-18 13:23:19 följande:

Orange vagn och den knallrosa sufletten. Mumma!!!
    Orange och knallrosa är mumma!
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11