• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-05-04 10:21:11 följande:
     har du sett nya spin? Fr.s jag tittade på spin i affär sist jag var i k-stad, det var ju du som pratade om den i göteborg. Men gud, den var ful alltså! Men ganska smart.
    Visst är den apful!!! Men jag gillar den lite i smyg, lova att inte skvallra
    Lokatt skrev 2010-05-04 10:26:55 följande:
    Jag såg att du hade inköpsplaner på lite retrotyg, vad har du för planer?
    Inga planer ännu men jag tänkte att om jag har lite fint tyg så får jag nog någon bra idé
  • Asereht
    nope, men nu kom jag att tänka på någe annat... har du sett nya spin? Fr.s jag tittade på spin i affär sist jag var i k-stad, det var ju du som pratade om den i göteborg. Men gud, den var ful alltså! Men ganska smart.
    Neee, var inte så impad av gamla. *s* Men jag ser den säkert imorgon ifall jag lyckas ta mit ut till barnvagnsbutiken (en bit utanför stan).
    passau skrev 2010-05-04 10:31:16 följande:
    jag har mönster på blommor men kan inte göra dem ;)
    Jag hittade enkel instruktion plus att hon med skyddet instruerade mig.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 11:21:06 följande:
    Kavat: *driver bort elaka bristningar* Kul med babyskyddet! Blev det ett Maxi Cosi eller?
    Tack!
    Japp, med basen. Har ju adaptrar här hemma så det ska bli intressant att se hur det funkar.
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-04 10:02:33 följande:
    Aldeles för mkt pengar! Men jag tröstar mig med att det hade kostat mkt mer om jag handlat allt jag handlat i butik tex. Så i slutänden har jag ju både fått tillbaka lite och sparat lite även om det kostat också.
    så försöker jag förklara det för sambon, han är dock lite tveksam till det resonemanget..
    Lokatt skrev 2010-05-04 10:12:48 följande:
    hej tråden, tittar in från magsjukedimmorna Eller, idag mår jag bra, men delar av familjen är fortfarande nere. Och innan vi blev magsjukiga hann jag gå på handledarutbildning så jag snart får övningsköra.
    väjh!
    Inte kul med magsjuka, hoppas ni blir krya snabbt!
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-04 11:23:05 följande:
    Neee, var inte så impad av gamla. *s* Men jag ser den säkert imorgon ifall jag lyckas ta mit ut till barnvagnsbutiken (en bit utanför stan). Jag hittade enkel instruktion plus att hon med skyddet instruerade mig.
    Men det finns ingen gammal? *förvirrad*
    Kavat skrev 2010-05-04 11:24:19 följande:
    Tack! Japp, med basen. Har ju adaptrar här hemma så det ska bli intressant att se hur det funkar.
    Oooh, gillar Maxi Cosi massor
  • Tant Pruselius
    nope, men nu kom jag att tänka på någe annat... har du sett nya spin? Fr.s jag tittade på spin i affär sist jag var i k-stad, det var ju du som pratade om den i göteborg. Men gud, den var ful alltså! Men ganska smart.
    den är uggly men säkert mycket mer lättkörd än racern. Glad jag krängde min, inte alls så rolig.

Börjar åter få min rullerbug begär....

Grattis Kavat till billigt skydd!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-04 12:24:36 följande:
    Frk S, jag tänkte på sing. Ni ser, så mkt koll har jag på brio!
    sing är den som korren kör va? Grannen kör likadann... mig har den inte "vunnit".
    Men det verkar rätt poppis, på Torekällberget var den på 3 i topp tillsammans med Racern och Scooter.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 13:26:26 följande:
    sing är den som korren kör va? Grannen kör likadann... mig har den inte "vunnit". Men det verkar rätt poppis, på Torekällberget var den på 3 i topp tillsammans med Racern och Scooter.
    Här i stan rullar det många Sing och Fun men så finns det heller ingen bugga åf.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11