• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Söta virkade kaniner på marknaden.

Och när jag ändå bildbombar så passar jag på att visa lånevagnarna på en av de stora danska nöjesparkerna

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-30 14:51:36 följande:
    *love* Kaninerna!

Cool vagn...*fniss*

Oj vad minifröken är lik bror sin på det kortet!
    Är hon? Jag tycker de är så olika, även om båda är lika sin pappa
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-30 14:55:14 följande:
    Är hon? Jag tycker de är så olika, även om båda är lika sin pappa
    Jag har inte slagits av det på samma sätt förr, men på just den bilden var de väldigt lika.
    Fröken Småland skrev 2011-04-30 14:57:06 följande:
    Kolla in tyget i bakgrunden (för det är ett tyg va?) Läckert!

www.got2get.se/belysning/golvlampa/33864.aspx
    Ser ut som ett tyg/drapperi. Kul!
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • AnPa

Frk Småland: Verkar perfekt med en sån liten träingsmaskin! Och vilket fynd :) Hoppas för din skull att den funkar! Jag gillar zoo-bilden, tycker att det är snyggt med affischer som inredningsdetalj *nörd* Kaninerna var ju ursöta, kaniner är finare än nallar som gosedjur tycker jag (V har 3 st i sängen hihi).

• AnPa

Några av er har väl/har haft mountain buggy vagn? På tidigare modeller satt det ju praktiska små väskor/neccesärer på varukorgen baktill och på de senaste så har de tagit bort dem *muttrar högt* Jag tycker att de verkar smidiga att ha lite blöjor och småsaker i och vill gärna ha sånna till min Swift. Funderar på om de går att köpa löst någonstans eller om man måste få tag i en gammal varukorg?

• cirkuspuman
    Fröken Småland skrev 2011-04-29 18:56:53 följande:
    Jag sa till ungarna att de får gå tillsammans allihop och inte välja i första hand, i andra hand osv. Skitungar!

Här är rolig cykel med plats för fyra små. Hoppas länken funkar.

www.velorbis.dk/klassiske-bedstemor-bedstefar...
    Åh vilken cool  om vi inte hade så många långa backar så hade den varit perfekt för mig
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-30 15:25:23 följande:
    Några av er har väl/har haft mountain buggy vagn? På tidigare modeller satt det ju praktiska små väskor/neccesärer på varukorgen baktill och på de senaste så har de tagit bort dem *muttrar högt* Jag tycker att de verkar smidiga att ha lite blöjor och småsaker i och vill gärna ha sånna till min Swift. Funderar på om de går att köpa löst någonstans eller om man måste få tag i en gammal varukorg?
    Jag har en gammal UJ och på den är det en (skitbra!) ficka på varukorgen. Jag visste inte att de tagit bort den, uridiotiskt ju
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11