-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Söta virkade kaniner på marknaden.
Och när jag ändå bildbombar så passar jag på att visa lånevagnarna på en av de stora danska nöjesparkerna
-
*love* Kaninerna!
Cool vagn...*fniss*
Oj vad minifröken är lik bror sin på det kortet!
-
Är hon? Jag tycker de är så olika, även om båda är lika sin pappaAsereht skrev 2011-04-30 14:51:36 följande:*love* Kaninerna!
Cool vagn...*fniss*
Oj vad minifröken är lik bror sin på det kortet! -
Kolla in tyget i bakgrunden (för det är ett tyg va?) Läckert!
http://www.got2get.se/belysning/golvlampa/33864.aspx -
Jag har inte slagits av det på samma sätt förr, men på just den bilden var de väldigt lika.Fröken Småland skrev 2011-04-30 14:55:14 följande:Är hon? Jag tycker de är så olika, även om båda är lika sin pappaSer ut som ett tyg/drapperi. Kul!Fröken Småland skrev 2011-04-30 14:57:06 följande:Kolla in tyget i bakgrunden (för det är ett tyg va?) Läckert!
www.got2get.se/belysning/golvlampa/33864.aspx -
Frk Småland: Verkar perfekt med en sån liten träingsmaskin! Och vilket fynd :) Hoppas för din skull att den funkar! Jag gillar zoo-bilden, tycker att det är snyggt med affischer som inredningsdetalj *nörd* Kaninerna var ju ursöta, kaniner är finare än nallar som gosedjur tycker jag (V har 3 st i sängen hihi).
-
Några av er har väl/har haft mountain buggy vagn? På tidigare modeller satt det ju praktiska små väskor/neccesärer på varukorgen baktill och på de senaste så har de tagit bort dem *muttrar högt* Jag tycker att de verkar smidiga att ha lite blöjor och småsaker i och vill gärna ha sånna till min Swift. Funderar på om de går att köpa löst någonstans eller om man måste få tag i en gammal varukorg?
-
Åh vilken coolFröken Småland skrev 2011-04-29 18:56:53 följande:Jag sa till ungarna att de får gå tillsammans allihop och inte välja i första hand, i andra hand osv. Skitungar!
Här är rolig cykel med plats för fyra små. Hoppas länken funkar.
www.velorbis.dk/klassiske-bedstemor-bedstefar...om vi inte hade så många långa backar så hade den varit perfekt för mig
-
Jag har en gammal UJ och på den är det en (skitbra!) ficka på varukorgen. Jag visste inte att de tagit bort den, uridiotiskt juAnPa skrev 2011-04-30 15:25:23 följande:Några av er har väl/har haft mountain buggy vagn? På tidigare modeller satt det ju praktiska små väskor/neccesärer på varukorgen baktill och på de senaste så har de tagit bort dem *muttrar högt* Jag tycker att de verkar smidiga att ha lite blöjor och småsaker i och vill gärna ha sånna till min Swift. Funderar på om de går att köpa löst någonstans eller om man måste få tag i en gammal varukorg?
-
Jag hittade just FEM kattungar