-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag har blivit mätt på RB. Fanns några på blocket såg jag när jag letade annat.Pruseluskan skrev 2010-05-04 11:48:02 följande:den är uggly men säkert mycket mer lättkörd än racern. Glad jag krängde min, inte alls så rolig. Börjar åter få min rullerbug begär.... Grattis Kavat till billigt skydd!
-
Jo jag vet, tycker dem är tuffa... men jag vet inte...Asereht skrev 2010-05-04 14:12:38 följande:Jag har blivit mätt på RB. Fanns några på blocket såg jag när jag letade annat.
Har du haft? -
haha. WHAT ?!Asereht skrev 2010-05-04 14:12:38 följande:Jag har blivit mätt på RB. Fanns några på blocket såg jag när jag letade annat.
http://www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_Mountainbuggy_Rollerbug_Urban_Jungle_27237370.htm?ca=11&w=1 hemma snicke???
(Obs inte min) -
Japp, har haft inte mindre än tre stycken eller är det fyra? Skitsamma.Pruseluskan skrev 2010-05-04 14:47:29 följande:Jo jag vet, tycker dem är tuffa... men jag vet inte... Har du haft?
Jag gillar dem på sätt och vis men ändå inte. Snygg är den och istället för sulky tycker jag den är helt ok.C-drive heter den där, den är lite speciell. *s*Pruseluskan skrev 2010-05-04 14:48:30 följande:haha. WHAT ?! www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_Mountainbug... hemma snicke??? (Obs inte min) -
ser ut som man trixat och fixat lite själv, och wips så har rb blivit med paraplydäck...Asereht skrev 2010-05-04 14:53:02 följande:Japp, har haft inte mindre än tre stycken eller är det fyra? Skitsamma. Jag gillar dem på sätt och vis men ändå inte. Snygg är den och istället för sulky tycker jag den är helt ok. C-drive heter den där, den är lite speciell. *s*
*ryser*
hmmmm..... får nog lov att vänta lite då sambon måste "strykas lite medhårs" innan nästa vagnsjakt på börjas
Asse - Vilka färger har du haft? Gillar den marinblåa... -
Silver, marin, röd och svart.Pruseluskan skrev 2010-05-04 14:55:42 följande:ser ut som man trixat och fixat lite själv, och wips så har rb blivit med paraplydäck... *ryser* hmmmm..... får nog lov att vänta lite då sambon måste "strykas lite medhårs" innan nästa vagnsjakt på börjas Asse - Vilka färger har du haft? Gillar den marinblåa...
Tre vagnar varav en med två klädslar.
Lite lustig info. Jag sålde min silver till ett par i örebro som sedan sålde den till Lindadjo. Det tyckte jag var lite kul att "min" vagn hamnade hos henne. Hur stora är oddsen liksom. *s* -
tufft!!!Asereht skrev 2010-05-04 14:58:08 följande:Silver, marin, röd och svart. Tre vagnar varav en med två klädslar. Lite lustig info. Jag sålde min silver till ett par i örebro som sedan sålde den till Lindadjo. Det tyckte jag var lite kul att "min" vagn hamnade hos henne. Hur stora är oddsen liksom. *s*
RÖD! det ska jag ha om jag nu ska ha en fast det ska jag (nog!) inte... ju
Idag ska jag få min sista fästing-spruta. Hur har ni gjort har någon här vaccinerat sina små? -
Nä här har vi inte vaccinerat, än iaf. Maken brukar vaccinera sig eftersom han jobbar ute. Tror itne man får om man ammar. Kommer inte ihåg, ska fråga maken hur det var och kolla upp var hur när det är här.Pruseluskan skrev 2010-05-04 15:00:30 följande:tufft!!! RÖD! det ska jag ha om jag nu ska ha en fast det ska jag (nog!) inte... ju Idag ska jag få min sista fästing-spruta. Hur har ni gjort har någon här vaccinerat sina små?
Rött är klart snyggast! -
Vi är fortfarande inte bra här hemma...
Så tråkigt dessutom för man vågar ju inte åka iväg någonstans. Maken jobbar hemifrån idag. Jag försökte ta lite ogräs i rabatten tidigare, men när jag böjer mig ner så vänder allt, magen börjar bli stor nu!
Föresten såg jag att det inte var hemska bristningar, det var tröjan som lurade mig och hade gjort lilaaktiga ränder på magen.Hurra!
De får gärna vänta ett tag till!
Jaha, nu öser regnet ner och så lite hagel!, "vi" som äntligen skulle försöka få tummen ur och få ner potatisen i landet efter middagen.
-
Nån som är sugen på en skånetripp och en billig Frog?
www.blocket.se/ystad/Vinrod_Bugaboo_Frog_27254867.htm&w=3