• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat

Min Gecko knakade lite, typ från framhjulen någonstans. Har inte orkat bry mig men nu efter jag tvättade den och gjorde den fin bad jag maken kolla om han kunde lösa det och gav honom servicekitet med intruktionsbok. Oj, den blev ju ljudlös och så fin! Och så bort med hår och annat äckel, så nu är den som ny igen.

• Asereht
    Kavat skrev 2010-05-04 18:42:21 följande:
    Min Gecko knakade lite, typ från framhjulen någonstans. Har inte orkat bry mig men nu efter jag tvättade den och gjorde den fin bad jag maken kolla om han kunde lösa det och gav honom servicekitet med intruktionsbok. Oj, den blev ju ljudlös och så fin! Och så bort med hår och annat äckel, så nu är den som ny igen.
    Najs! Jag skulle behöva smörja lite här men måste köpa silicon först.

Imorgon ska jag och A till bvc och ta spruta. *aj* Maken ska vara ledig och ha de andra grabbarna. Undrans om jag inte ska försöka övertala dem att stanna i stan så att jag kan gå till frissan. Måste undersöka läget.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Nifelheim

Sen undrar jag vad som är rimligt pris för en Emmaljunga Twin softy? Halvgammal (mitten på 2000 talet tror jag) och marinblå, med sufflett till.
    Hittar inte en enda på blocket tror jag. :s

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 20:43:22 följande:
    Skitsmart! Jag tror det är säkert, det är ju enligt samma princip som original fastsättning.
    Är det inte samma? tror min kompis gjorde så med orginalfesterna. tycker det är skit fult.

Ååå jag är på så jävla usel humör.
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-04 20:03:36 följande:
    Sen undrar jag vad som är rimligt pris för en Emmaljunga Twin softy? Halvgammal (mitten på 2000 talet tror jag) och marinblå, med sufflett till. Hittar inte en enda på blocket tror jag. :s
    Fem hundra?
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 20:43:22 följande:
    Skitsmart! Jag tror det är säkert, det är ju enligt samma princip som original fastsättning.
    Fast med originalfastsättning så lutar sig syskonsitsen mot huvudramen när den sitter fram/ovanpå. När den sitter bak har man ingen adapter utan då trycks den in i ramen. Jag tycker personligen inte att det där ser säkert ut och undrar vad det är för adapter.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11