-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Min Gecko knakade lite, typ från framhjulen någonstans. Har inte orkat bry mig men nu efter jag tvättade den och gjorde den fin bad jag maken kolla om han kunde lösa det och gav honom servicekitet med intruktionsbok.
Oj, den blev ju ljudlös och så fin! Och så bort med hår och annat äckel, så nu är den som ny igen.
-
Najs! Jag skulle behöva smörja lite här men måste köpa silicon först.Kavat skrev 2010-05-04 18:42:21 följande:Min Gecko knakade lite, typ från framhjulen någonstans. Har inte orkat bry mig men nu efter jag tvättade den och gjorde den fin bad jag maken kolla om han kunde lösa det och gav honom servicekitet med intruktionsbok. Oj, den blev ju ljudlös och så fin! Och så bort med hår och annat äckel, så nu är den som ny igen.
Imorgon ska jag och A till bvc och ta spruta. *aj* Maken ska vara ledig och ha de andra grabbarna. Undrans om jag inte ska försöka övertala dem att stanna i stan så att jag kan gå till frissan. Måste undersöka läget. -
Alltså ni är grymma!
Ni syr, tar hand om barn sitter här.. Hur hinner ni
-
Fröken är väl alltid på viftAsereht skrev 2010-05-04 17:15:28 följande:Nån som är sugen på en skånetripp och en billig Frog? www.blocket.se/ystad/Vinrod_Bugaboo_Frog_2725...
Kavat: skönt med babyskyddet
Usch i morgon börjar jag jobba HELTID på ett *** telefonjobb. Har sådan *** ångest att det fan inte är sant.. Lär väl stå ut i en vecka? -
www.blocket.se/stockholm/Phil___Teds___bebis_vand_mot_dig_27270750.htm&w=3 Kul ide, men är det verkligen säkert? Ser ju rätt bräckligt ut.,
-
Sen undrar jag vad som är rimligt pris för en Emmaljunga Twin softy? Halvgammal (mitten på 2000 talet tror jag) och marinblå, med sufflett till.
Hittar inte en enda på blocket tror jag. :s
-
Skitsmart! Jag tror det är säkert, det är ju enligt samma princip som original fastsättning.Nifelheim skrev 2010-05-04 20:01:44 följande:www.blocket.se/stockholm/Phil___Teds___bebis_... Kul ide, men är det verkligen säkert? Ser ju rätt bräckligt ut.,
-
Är det inte samma? tror min kompis gjorde så med orginalfesterna. tycker det är skit fult.Fröken Småland skrev 2010-05-04 20:43:22 följande:Skitsmart! Jag tror det är säkert, det är ju enligt samma princip som original fastsättning.
Ååå jag är på så jävla usel humör. -
Fem hundra?Nifelheim skrev 2010-05-04 20:03:36 följande:Sen undrar jag vad som är rimligt pris för en Emmaljunga Twin softy? Halvgammal (mitten på 2000 talet tror jag) och marinblå, med sufflett till. Hittar inte en enda på blocket tror jag. :s
-
Fast med originalfastsättning så lutar sig syskonsitsen mot huvudramen när den sitter fram/ovanpå. När den sitter bak har man ingen adapter utan då trycks den in i ramen. Jag tycker personligen inte att det där ser säkert ut och undrar vad det är för adapter.Fröken Småland skrev 2010-05-04 20:43:22 följande:Skitsmart! Jag tror det är säkert, det är ju enligt samma princip som original fastsättning.