-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Stort grattis till nya jobbet för tusan!zasata skrev 2010-05-04 20:46:26 följande:Är det inte samma? tror min kompis gjorde så med orginalfesterna. tycker det är skit fult.Ååå jag är på så jävla usel humör.
Var det de som tittade på dig, frågade vad du hette och sen sa "vi hör av oss"?
Det kanske inte blir så illa? Skall Tobbe vara hemma på heltid nu?
Lycka till imorgon! -
Ååå jag vill ha min vagn nu :@
hemförsäkringen täcker inte skiten.
Kidzshopen är sega som fan.
-
Satt precis och funderade på om man skulle beställa en vagn därifrån.zasata skrev 2010-05-04 20:58:24 följande:Ååå jag vill ha min vagn nu :@ hemförsäkringen täcker inte skiten. Kidzshopen är sega som fan.
-
Hoppsan, du är på gång att köpa nytt alltså?Moltan skrev 2010-05-04 21:20:04 följande:Satt precis och funderade på om man skulle beställa en vagn därifrån.
-
Nif och Ekorren: Har det kommit någon tidning till er på sistone som ni inte brukar få?
-
haha, ja jag har suttit och surfat runt efter en sittdel till mutsyn hela dagen men det går trögt. Sen har jag kollat lite på en cameleon och jag blir bara mer och mer sugen på denFröken Småland skrev 2010-05-04 21:31:51 följande:Hoppsan, du är på gång att köpa nytt alltså?Min man undrar bara vad vi ska göra av vår första vagn nu, har bara använt den sedan mars (?) Men vad gör man? Vi kan inte tvinga dottern att ligga i en liggvagn bara för att försäljaren envisades med att vi kunde beställa i efterhand *morr* Och att beställa från Tyskland är inte aktuellt då man inte alls vet hur lång tid det kan ta.Någon som har en cameleon här? Har läst lite om olika chassin etc? Vissa bra o vissa dåliga?
-
Och när jag ändå spammar tråden; Asereht du undrade ju över tips på saker att sy i retrofrottén. Jag glömde skriva att jag absolut skulle sytt en liten overall till A, typ linne upptill och shorts nedtill. Jag totalbojkottar linne till mina barn då jag tycker att det tigger om brända axlar men på en liten plutt som inte är i solen överhuvudtaget får man passa på
Har ni sett Polarns linne med trycket "midsommar" *flåsar* -
Moltan,
Jag har bara beställt delar från Kidzshop men jag är jätte nöjd med dem hittills.
Jag har en Cam med vingmuttrar, dvs den äldsta modellen av Cam som inte kan glida.Mellanmodell kan glida (knäppfästen) och den som finns att köpa nu i butik ska tydligen vara superenkel att laga (byta gummi) om den skulle glida. Så säkrast är väl att köpa gammal med vingmuttrar eller såklart allra säkrast är helt nytt för då har man garanti!
-
www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=60056165&colorid=2707041§ionid=clothes&subsectionid=i%20full%20blomFröken Småland skrev 2010-05-04 21:50:42 följande:Och när jag ändå spammar tråden; Asereht du undrade ju över tips på saker att sy i retrofrottén. Jag glömde skriva att jag absolut skulle sytt en liten overall till A, typ linne upptill och shorts nedtill. Jag totalbojkottar linne till mina barn då jag tycker att det tigger om brända axlar men på en liten plutt som inte är i solen överhuvudtaget får man passa på Har ni sett Polarns linne med trycket "midsommar" *flåsar*
Ooo, måste nog ha! -
hej! Länge sedan, vart har du gömt dig?Nifelheim skrev 2010-05-04 20:01:44 följande:www.blocket.se/stockholm/Phil___Teds___bebis_... Kul ide, men är det verkligen säkert? Ser ju rätt bräckligt ut.,