• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Ekorrfamiljen

Meeeh, läste senast på sidan 108.. Har jag missat något livsavgörande?

zasata: Har du fått jobb nu? Grattis!

Fröken S: Tack för litet brev i lådan. *kan inte inboxa här* Nä, har inte sett någon tidning, men det var ett par dagar sedan JAG var i min lgh.

Vi har varit på möte på dagis (jaja, förskolan) och Vendel får mer tid där!! *gör vågen* Gud så skönt! Nu ska jag bara kontakta bvc-psykologen och en läkare för att få ordning på mig också. Idag fyllde vandalen dessutom 4 år. Min lille sötskrutt.

Hmm, har vi fått ny medlem eller är det någon som bytt namn? *surfar vidare*

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-04 22:07:27 följande:
    Meeeh, läste senast på sidan 108.. Har jag missat något livsavgörande?zasata: Har du fått jobb nu? Grattis! Fröken S: Tack för litet brev i lådan. *kan inte inboxa här* Nä, har inte sett någon tidning, men det var ett par dagar sedan JAG var i min lgh. Vi har varit på möte på dagis (jaja, förskolan) och Vendel får mer tid där!! *gör vågen* Gud så skönt! Nu ska jag bara kontakta bvc-psykologen och en läkare för att få ordning på mig också. Idag fyllde vandalen dessutom 4 år. Min lille sötskrutt. Hmm, har vi fått ny medlem eller är det någon som bytt namn? *surfar vidare*
    Grattis Vendel, stora killen!{#lang_emotions_flower} Skönt med mer tid på frsk!
  • Ekorrfamiljen
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 23:03:42 följande:
    JustD - Fröken S och Zasata -
    ">

" target="_blank">

Vad säger ni, är det inte som gjort för en cover ?Vi behöver 1 medlem till
    Hehe, jag kan spela stadsekorren, eller var det en apa?
  • Tant Pruselius

Jag är nästan bland dem första in här på morgonen och bland dem sista ut här ifrån på kvällen.... vad säger det om mig?!

kreativ barnvagns nörd, yes!!!  Och ni är för roliga att "umgås" med.

Nu sova! Natt natt

• Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-04 23:11:02 följande:
    Hehe, jag kan spela stadsekorren, eller var det en apa?
    Självfallet! Hur var det att ha bästis på besök?
  • Ekorrfamiljen
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 23:12:18 följande:
    Självfallet! Hur var det att ha bästis på besök?
    Det var toppen! Kul att umgås som vanligt (varför kan hon inte flytta hit för?!) och skönt att ha en extra vuxen hemma. Vendel älskar henne, men så är hon ju nästan som en moster till mina barn + att hon faktiskt är Vendels egen gudmor också.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11