• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Zasata: Jag, Angel Gbg och Passau lär ju vara där när det öppnar ungefär. Sen antar jag att Kavat och Ekorren kommer också, men det har ju varit lite osäkert kring Ekorrens resa. Shit, vi blir ju sex stycken om allt vill sig väl

• Kavat
    Angel Gbg skrev 2010-04-08 18:08:23 följande:
    Ser nu om tvålönskan men jag ska kolla om jag har en hemma... Jag kommer direkt efter dagislämningen... är där runt 8:30 eller strax därefter så jag kommer då ringa Fr S och ställa mig med er och hoppas ni har en bra placering
    Och jag då?
    Föresten tens och foglossningsbälte.. Pliiiiis!
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-04-08 18:10:53 följande:
    Zasata: Jag, Angel Gbg och Passau lär ju vara där när det öppnar ungefär. Sen antar jag att Kavat och Ekorren kommer också, men det har ju varit lite osäkert kring Ekorrens resa. Shit, vi blir ju sex stycken om allt vill sig väl
    Ja, jag får ta med mig barnen och Ekorren kommer vid ett eller något i natt, så vi kommer när vi kommer. Barnen vaknar ju ändå när de gör, så vi får helt enkelt se när vi kommer. Jag har ju allas mobilnr så de bör inte vara några problem att få tag i er.
  • passau
    Kavat skrev 2010-04-08 19:14:14 följande:
    Ja, jag får ta med mig barnen och Ekorren kommer vid ett eller något i natt, så vi kommer när vi kommer. Barnen vaknar ju ändå när de gör, så vi får helt enkelt se när vi kommer. Jag har ju allas mobilnr så de bör inte vara några problem att få tag i er.
    trackasera oss tidiga stackare alltså?

*sitter vid min helt nya och Stooooora dator!*
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Tant Pruselius

Jag har försökt stöta bort tanken på ÄL-tester. Men kan liksom inte riktigt rå för att endå frestas lite av dem ändå......Någon som kan berätta hur dem funkar, hur man använder dem och liknande....?

• Cs mamma
    Kavat skrev 2010-04-08 19:11:52 följande:
    Och jag då? Föresten tens och foglossningsbälte.. Pliiiiis!
    Bälte är check men TENSapparaten har inte hittat hem ännu  men är efterlyst rätt akut så den kommer snart...
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-08 09:48:03 följande:
    Idag skall jag till Jönköping med granngubben. Han skall på en undersökning på sjukhuset som tar en timme så jag tänkte åka ned till gamla Toddler och se vem som tagit över den butiken. Undrar om de säljer nya Bee
    Hur va jkpg? har spanat lite på en swift där räknar med att den kanske finns kvar den 7:e
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11