-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Köpte du till solsufletten fröken? Den blev jag inponerad av
Passau: jag hatar GP och dissar dom..
FröenS: åksjuka är inte sååå farligt. Om man kan garantera att det inte smittar!
-
WOW, jag är impad av nya bee... *vill ha*
-
Nu har jag paus i eländet, SHIT vad svårt det är!! Jag köpte inte solsuffletten då jag tycker att den är bättre till ett litet barn. Min gangster vill helst inte ha sufflett alls. Men jag är också imponerad av den, hur bra som helst. Han mår för övrigt prima även idag så det smittar inte
-
full rapport och bilder tackFröken Småland skrev 2010-04-10 10:07:31 följande:Nu har jag paus i eländet, SHIT vad svårt det är!! Jag köpte inte solsuffletten då jag tycker att den är bättre till ett litet barn. Min gangster vill helst inte ha sufflett alls. Men jag är också imponerad av den, hur bra som helst. Han mår för övrigt prima även idag så det smittar inte
gärna när den är ihopfälld med
*funderar allvarligt på att köpa en*
-
*muttrar lite avis*Fröken Småland skrev 2010-04-10 10:07:31 följande:Nu har jag paus i eländet, SHIT vad svårt det är!! Jag köpte inte solsuffletten då jag tycker att den är bättre till ett litet barn. Min gangster vill helst inte ha sufflett alls. Men jag är också imponerad av den, hur bra som helst. Han mår för övrigt prima även idag så det smittar inte
-
Gomiddag gott folk!
Här är det lugnt och förkylt. Dvs jag är förkyld och har lite ont i halsen. Barnens snuva börjar sakteliga dra sig tillbaka. Idag har vi två extra barn här hemma. En klasskompis till storbusen som har en lillebror på mellanbusens avdelning är båda här och leker med busarna. Jag har just konstaterat att det faktiskt inte märks alls att det är två extra busungar här och leker. Ett tag glömde jag faktiskt bort att de var här. *s*
Imorgon kommer en tjej och hämtar hälften av mina EW tillbehör. Jag har samlat på mig så grymt mycket grejor nu så det måste rensas ut. Funderar nu på huruvida jag ska sälja av EW:n och skaffa en billig lantisvagn att använda vid behov då buggan inte är lämplig och sedan köpa en ny EW när buggan åker ut. Låter det vettigt?
Hur som helst, hur jag än gör så har jag iaf rensat lite.
Nu gick maken ut med alla barn + hund och lillgrisen vill ha uppmärksamhet så nu blir det soffan igen. Kort men intensivt är det mesta just nu.
-
Heja heja Frk S! Det går nog jättebra ska du se!
-
Insåg just att jag aldrig haft en vagn så länge som jag haft EW:n. Den har bott här i lite mer än 1 1/2 år! Fatta! *wow*
-
Passau: Som trollet inte skött sina kort rätt har hon inte fått se din kreation men jag hade ett högtidligt öppnande för alla trådtokar och den var jättefin.
Jag har fått för mig att jag åter igen ska börja springa! Det är nog bara 100ggn jag ska försöka göra en löpare av mig men nu iaf satsar jag igen. Har idag köpt både löparskor och ett löparset, det sista är första gången så vi får väl se om det är det som gör skillnaden *fniss*. En lätt överdos av allergimedicin så bör jag nog kunna springa lite innan vintern iaf för jag är inte galen nog att gå ut i något som ser ut som kroppskondom i kyla hur vindtätt det än påstås vara -
Har pop supermankläder? Visste inte jag...
www.tradera.com/Fodrad-regnjacka-fran-pop-Spiderman-stl-3-4-ar-auktion_302830_110484435