• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lindadjo

Önskar så att jag hade kunnat gå på mässan jag med Jag hade velat träffa er alla, det är ju så många som jag aldrig har träffat ju! Hoppas ni hade det trevligt!

2010 ska bli ett bra år!
  • Kavat

Lokatt, skoj med ny kompis till dottern! Hoppas det gick bra!

Asereht (och Lokatt) superfint smycke och vad härligt med lyxmiddag!

Ni som jag träffade, himla trevligt att ses.
    Synd att jag missade passau. Och Zasata försvann ju för snabbt!

Fröken Småland, jag hittade inga russin! Men det blev ju annat.

Och sen är jag såååååå sugen på en Bee och ny stådbräda och en dyna!!

• Fröken Småland

Halloj i tråden och tack alla för idag! Idag var det inte mindre än SEX otroligt snygga kreativa barnvagnsnördar i Sveriges framsida. Jag fick för övrigt med mig en Bee hem. Nu skall jag ladda om inför högskoleprovet imorgon *ångest*

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-04-09 21:11:28 följande:
    Halloj i tråden och tack alla för idag! Idag var det inte mindre än SEX otroligt snygga kreativa barnvagnsnördar i Sveriges framsida. Jag fick för övrigt med mig en Bee hem. Nu skall jag ladda om inför högskoleprovet imorgon *ångest*
    ny eller gammal?
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-09 21:11:28 följande:
    Oj köpt på mässan?
    2010 ska bli ett bra år!
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-04-09 13:52:33 följande:
    Har alla tre på samma förskola, men två olika avdelningar. Älsta ska börja förskoleklass i höst, dvs. 0:an i skolan. Hon kommer inte hamna på samma skola som nästan alla av hennes dagisvänner, därav att det var extra kul att hon får lära känna en som ska börja samma klass. Så i höst har jag två olika avdelningar att lämmna på, samt på skolan som ligger en bra bit ifrån. *ingen bil* Asereht, visst är det surt att de är där och gottar sig?! Lät mysigt ändå med resturang, trots snabbvistit. Man behöver unna sig fast man har smågrisar
    tufft. Du vill ha dem på olika avdelningar? eller kör dem ålders intergrerat?
  • Fröken Småland

God morgon! Usch, idag gäller det och jag känner mig så osäker då jag kollade på ett gammalt prov och det kändes som att jag fattade noll *blond under det mörka*. Men jag gör ett försök, jag skrev ju ett riktigt bra resultat en gång i tiden även om jag är extremt otränad för tillfället. Been köpte jag i Mölndal på vägen hem, i butiken som stod på mässan. Inget erbjudande men en av de som köper en Bugaboo i deras butik under den här perioden vinner tillbaka sitt köp så det kan man ju alltid hoppas på. Lilleman blev åksjuk på vägen hem och gjorde det som Zasata inte vill höra något om så nu skall jag montera ihop den sanerade bilstolen så han kan åka bil idag. Familjen möter nämligen upp för gemensam lunch när jag har rast

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 06:25:57 följande:
    God morgon! Usch, idag gäller det och jag känner mig så osäker då jag kollade på ett gammalt prov och det kändes som att jag fattade noll *blond under det mörka*. Men jag gör ett försök, jag skrev ju ett riktigt bra resultat en gång i tiden även om jag är extremt otränad för tillfället. Been köpte jag i Mölndal på vägen hem, i butiken som stod på mässan. Inget erbjudande men en av de som köper en Bugaboo i deras butik under den här perioden vinner tillbaka sitt köp så det kan man ju alltid hoppas på. Lilleman blev åksjuk på vägen hem och gjorde det som Zasata inte vill höra något om så nu skall jag montera ihop den sanerade bilstolen så han kan åka bil idag. Familjen möter nämligen upp för gemensam lunch när jag har rast
    *håller tummar och tår* break a leg!

orkade inte mata lilla damen när hon vaknade kl.5 så jag fick betala redan kl.6 genom att hon vägrade somna om...

ska på gympa med S sen... nu står en risgrynspudding i ugnen och väntar på att maken och S skall vakna...
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11