• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Hemma igen efter en lååång dag i skolbänken. Om några minuter publiceras de rätta svaren på webben så då skall jag se hur jag ligger till. Man får ta med sig sina egna svar ut så man kan se hur många rätt man har men det ger ju inte annat än en fingervisning då resultatet sätts efter hur bra eller dåligt alla vid provtillfället skrivit. Förra gången jag skrev (vältränad hjärna) hade jag ett resultat på 1,4. Max var 2,0 (alltid) och genomsnittsresultatet var 0,92 eller nåt sånt. Nu är jag allt annat än tränad så jag hoppas på att komma upp i 1,1-1,2 om jag har TUR.

Angående Bee så har jag inga bilder men skall försöka fixa ikväll om lilleman samarbetar. Jag tror jag gillar den

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 17:05:41 följande:
    Hemma igen efter en lååång dag i skolbänken. Om några minuter publiceras de rätta svaren på webben så då skall jag se hur jag ligger till. Man får ta med sig sina egna svar ut så man kan se hur många rätt man har men det ger ju inte annat än en fingervisning då resultatet sätts efter hur bra eller dåligt alla vid provtillfället skrivit. Förra gången jag skrev (vältränad hjärna) hade jag ett resultat på 1,4. Max var 2,0 (alltid) och genomsnittsresultatet var 0,92 eller nåt sånt. Nu är jag allt annat än tränad så jag hoppas på att komma upp i 1,1-1,2 om jag har TUR. Angående Bee så har jag inga bilder men skall försöka fixa ikväll om lilleman samarbetar. Jag tror jag gillar den
    Tobbe fick 1,9 för ett årsedan
    Behöver jag säga att jag vägrar göra det? min kompis gjorde och fick 0.3 tror jag. Jag skulle nog med hamna där.. För är högskoleprovet du pratar om va?

Nu är syskonvagnen såld... köpte den för 3900, la ut den för 3800.. och fick 3800kr
  • passau

jag gjorde den när jag gick i 9:an... kan väl säga att resultatet inte var det bästa

ensam med 2 kids då maken ska gå på svågerns spelning på nattklubben ikväll... tror inte han varit ute på 2 år ensam...
    S är mer högt än lågt och M vill bara sova, men jag vill vänta lite till...
    = rätt mkt kaos...

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Fröken Småland

1,9?

Jag har just konstaterat att jag har 90 rätt vilket motsvarar 1,5 men det tror jag när jag har papper på det

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 19:24:19 följande:
    1,9? Jag har just konstaterat att jag har 90 rätt vilket motsvarar 1,5 men det tror jag när jag har papper på det
    men han är ju knäpp min sambo han är sådan som kan läsa en bok, sen kan han det.
  • Asereht
    passau skrev 2010-04-10 19:09:25 följande:
    ensam med 2 kids då maken ska gå på svågerns spelning på nattklubben ikväll... tror inte han varit ute på 2 år ensam... S är mer högt än lågt och M vill bara sova, men jag vill vänta lite till... = rätt mkt kaos...
    Ungefär som här då. Maken är på "lokal" med några kompisar och lyssnar på Lars Demian. Så jag är själv med grabbsen. Här är det iofs minstingen som är missnöjd men det gör ju att allt annat tar tiiid. Tur att pojkarna är så pass stora så de förstår dilemmat. Sen middag blev det men nu ahr de fått sånt iaf. Bara jag som inte ätit än. Hoppas minigrisen somnar snart för trött är han och gnällig.
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 19:24:19 följande:
    1,9? Jag har just konstaterat att jag har 90 rätt vilket motsvarar 1,5 men det tror jag när jag har papper på det
    Jag har aldrig gjort högskoleprovet. Har aldrig vågat trots hyfsade skolbetyg så tror jag inte jag ska klara det. Det där med att tro på sig själv är inte alltid så lätt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • passau

ni med allergiska barn...

åt en bit schweizernöt-choklad, en stund senare stoppade jag M´s nappflaska mellan läpparna då jag höll på att tappa henne...
    hur lång tid tar d innan reaktion om d skulle bli andningsbesvär?
    *korkad sjuksköterska som inte gillar att vara ensam med sjuka barn*

utslag å annat skiter jag i... bara andningen... ingen annan i familjen/släkten är allergisk mot något... och jag har ätit nötter och gullat rätt mkt med henne innan...

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Kavat
    passau skrev 2010-04-10 19:50:34 följande:
    ni med allergiska barn... åt en bit schweizernöt-choklad, en stund senare stoppade jag M´s nappflaska mellan läpparna då jag höll på att tappa henne... hur lång tid tar d innan reaktion om d skulle bli andningsbesvär? *korkad sjuksköterska som inte gillar att vara ensam med sjuka barn* utslag å annat skiter jag i... bara andningen... ingen annan i familjen/släkten är allergisk mot något... och jag har ätit nötter och gullat rätt mkt med henne innan...
    Skulle hon sluta andas så brukar det hända inom 15 min typ.
  • Fröken Småland

Zasata: missade ju att du sålt syskonvagnen, det gick fort! Förresten när du frågade om jag gillar min MacLaren så svarade jag nej men svaret är inte fullt så enkelt. Som extravagn att ha liggande i vår pyttelilla bil så är den kanon för de två-tre hundralappar som jag gav för den. Men jämfört med en Bugga så känns den ju som skräp och det var mest det jag svarade på när du frågade. Faktiskt tycker jag också att den är lite söt i sin enkelhet och den riktigt snygga grafitgrå färgen.

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 20:42:06 följande:
    Zasata: missade ju att du sålt syskonvagnen, det gick fort! Förresten när du frågade om jag gillar min MacLaren så svarade jag nej men svaret är inte fullt så enkelt. Som extravagn att ha liggande i vår pyttelilla bil så är den kanon för de två-tre hundralappar som jag gav för den. Men jämfört med en Bugga så känns den ju som skräp och det var mest det jag svarade på när du frågade. Faktiskt tycker jag också att den är lite söt i sin enkelhet och den riktigt snygga grafitgrå färgen.
    Oj vad billig den var! Har den något ligg läge?
    la ut den idag. fick svar efter 15 minuter så kunde nog fått mer
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11