-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Min modell Triumph har bara viloläge men både quest (tror jag?) och techno har liggläge fast de brukar vara dyra tycker jag. Min var såklart ett fynd
-
Klart du fyndat.. och kan säga att du kommer vinna tillbaka pengarna för din bugaboo med..Fröken Småland skrev 2010-04-10 21:04:14 följande:Min modell Triumph har bara viloläge men både quest (tror jag?) och techno har liggläge fast de brukar vara dyra tycker jag. Min var såklart ett fynd
funderar på om jag skall köpa på blocket en gammal.. men vad skall man ge max då? 2000? -
va var det för syskonvagn?zasata skrev 2010-04-10 18:49:51 följande:Tobbe fick 1,9 för ett årsedan Behöver jag säga att jag vägrar göra det? min kompis gjorde och fick 0.3 tror jag. Jag skulle nog med hamna där.. För är högskoleprovet du pratar om va? Nu är syskonvagnen såld... köpte den för 3900, la ut den för 3800.. och fick 3800krwihu! wise ass!Fröken Småland skrev 2010-04-10 19:24:19 följande:1,9? Jag har just konstaterat att jag har 90 rätt vilket motsvarar 1,5 men det tror jag när jag har papper på det
Här har vi haft fullrulle hela långa dagen. 2års kalasande med 35gäster tar på krafterna. Nu har vi en övertrött unge som inte får någon ro alls i sin säng så det blir att krypa ner med henne nu. Go'natt! -
Wise ass... *fniss*. Zasata: 2.800 är ett bra pris för en köpare men jag skulle satsa på 2.500
-
2 lugnt snusande barn... (troligen ingen allergi alltså... vilket jag inte trodde men blir nojjig för att jag är ensam)
så nu ska jag stänga ner och gosa lite jag med...
vart på Loppis idag och shoppat en "bokhylla" låsbart skåp uppe med 3 hyllor, ett "tomrum" och sen ett låsbart skpå nere med 2 hyllor...
om ni fattar?! tänk 2 skåp på varandra med ett tomt skåp emellanjaja... kanon blev d 90:- haha
tänkte ha d till leksaker men har kommit på att d kommer sluka mer än vårt vitrinskåp så d hamnar nog i allrummet/köket ( vår stuga är 1ROK) så får vi mer plats!
sov sött girls!
-
va??Fröken Småland skrev 2010-04-10 21:38:17 följande:Wise ass... *fniss*. Zasata: 2.800 är ett bra pris för en köpare men jag skulle satsa på 2.500
det var en babytravel. -
nu är jag helt slut som människa och fattar typ nada, bor ni på ett rum och kök?passau skrev 2010-04-10 21:39:58 följande:2 lugnt snusande barn... (troligen ingen allergi alltså... vilket jag inte trodde men blir nojjig för att jag är ensam) så nu ska jag stänga ner och gosa lite jag med... vart på Loppis idag och shoppat en "bokhylla" låsbart skåp uppe med 3 hyllor, ett "tomrum" och sen ett låsbart skpå nere med 2 hyllor... om ni fattar?! tänk 2 skåp på varandra med ett tomt skåp emellan jaja... kanon blev d 90:- haha tänkte ha d till leksaker men har kommit på att d kommer sluka mer än vårt vitrinskåp så d hamnar nog i allrummet/köket ( vår stuga är 1ROK) så får vi mer plats! sov sött girls!
-
finns väldigt många Gecko ute nu...
är helt klart nöjd med vår och M sover som en gud(d roliga var att anledningen till att jag var neg. från början var att dom låg så dåligt
tur man blir vis
)
vi har fast handtag jobbigt för mig som e kort men bra för att d inte kan gå sönder
-
haha!Pruseluskan skrev 2010-04-10 21:56:50 följande:nu är jag helt slut som människa och fattar typ nada, bor ni på ett rum och kök?
japp, på 200kvm
nej alltså, vi har jätte huset (65kvm *3 vånigar) i stan men 1ROk i stugan... kanske 45kvm eller ngt -
Fröken Småland skrev 2010-04-10 21:38:17 följande:Zasata: 2.800 är ett bra pris för en köpare men jag skulle satsa på 2.500Jag syftade på din fråga om vad man skall ge för en begagnad Bee. Som säljare skulle jag vilja ha 3.000 men som köpare vill jag inte betala mer än 2.500zasata skrev 2010-04-10 21:42:57 följande:va??