• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat

Lindadjo, trist att du inte fick med dig allt till garderoben, men du/ni är välkomna ner igen!

Snygg tavla!

• Asereht
    Kavat skrev 2010-04-11 12:35:02 följande:
    Angel, ringer dig efter att vi har ätit. Guuu, vad skönt jag sov. Slocknade i över 2 timmar. Välbehövligt efter att ränt runt med Ekorren. Asereht, jag har också mönster. Gör precis som Lindadjo skrev. Hojta om jag ska skicka. Föresten så tror jag det finns på nätet. Sådana här: www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=47056&se... Jag sydde några olika varianter. De med fleecebaksida var skönast tror jag. Hade även sådant där tunnt plast lakan från Ikea som känns som tyg, men det blev väldigt fult på baksidan.. Om man bryr sig. Vet inte om det var samma som jag hade men, här finns: skogskajsa.blogspot.com/2008/08/haklappsmnste... Fröken Småland, det lät som det gick bra! Hejja!!! *väntar på resultatet*
    Tänkte mig fleece mot kroppen, det används ju ofta som fuktspärr till tygisar.

Ska kolla in alla länkarna.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Att annonsera ut en Brio som en Emmaljunga är för mig samma sak som att annonsera ut en volvo och påstå att det är en Saab! {#lang_emotions_cool} Ofattbart alltså!

Sådär, nu har jag fått det sagt också.

Maken tyckte inte alls att det var samma sak. *s*

Jag upphör aldrig att förvånas över att folk kan vara så pass ointresserade att de inte ens vet vad de har (läs på märket på vagnen!).

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-11 13:04:30 följande:
    Att annonsera ut en Brio som en Emmaljunga är för mig samma sak som att annonsera ut en volvo och påstå att det är en Saab! Ofattbart alltså! Sådär, nu har jag fått det sagt också. Maken tyckte inte alls att det var samma sak. *s* Jag upphör aldrig att förvånas över att folk kan vara så pass ointresserade att de inte ens vet vad de har (läs på märket på vagnen!).
    vem vad hur?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-11 13:12:13 följande:
    Porrsurfat på blocket så klart.
    haha

Jag sitter som vanligt och håller på med fotton till höger och vänster setter in redan framkallade, inser att det saknas jul 08 och 09 så nu ska jag leta reda på dem på 2datorer och sedan skicka in för framkallning. Har "hela" 2009 kvar att setta in i album.
    På samma sväng sätter jag även in bilder i ramar. Lyckades givetvis ha sönder en träram så nu fram med tvingar och trälim. Allt på samma sväng. Om en timme ska vi iväg på lek och middag hos mammagruppskompisar. Jag ska duscha och en tvätt ska hängas och en annan tvättas innan... tror ni jag hinner .
  • Asereht

Sagt av minibusen (som lever i sin egen lilla värld befolkad av honom och scoobygänget ;)):

- Pippi rymmer mycket för hennes mamma är en fjäril och hennes pappa ramlade ombord.

*hum*

- Mamma, min vän Tindra är en TJEJ!
    - Ja, jag vet vännen. (jag alltså)
    - HUR visste DU det?

Ja, hur sjutton kunde jag veta det??? *fnissar*

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-04-11 17:30:42 följande:
    Sagt av minibusen (som lever i sin egen lilla värld befolkad av honom och scoobygänget ;)):- Pippi rymmer mycket för hennes mamma är en fjäril och hennes pappa ramlade ombord. *hum* - Mamma, min vän Tindra är en TJEJ! - Ja, jag vet vännen. (jag alltså)- HUR visste DU det?Ja, hur sjutton kunde jag veta det??? *fnissar*
    Du är inte lätt att lura du

Sötis!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11