-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
JAAAAAA!!!! De är helt totalt uuuuuuuuuunderbaaaaara!!!Asereht skrev 2010-04-11 20:54:04 följande:Har ni testat knäcke från Vilmas? Om inte, gör det! Det är så himla gott! Funkar som snacks om man inte vill äta det som smårgås. Urgott verkligen. Min mor bjöd på sånt i påskas och jag blev totalt hooked! Köpte flera olika varianter idag på Willys.www.vilmas.se/
Och gratistester kanske blir intressant. Jag har ju en kvar här hemma, så det beror lite på vad den visar nästa helg -
Den verkar smartPruseluskan skrev 2010-04-11 21:25:18 följande:Den här jennyn.blogg.se/2010/april/jennyn-willvin.htm... ska jag nog testa nästa gång skötväska krävs...Nu duschen!
-
-
Och ja... våran trädgård är inte större än så på baksidan
Grannen precis bakom rutan *skratt*
-
*läst ikapp och sitter på jobbet*
-
Lindadjo: superfin lampa!
Asereht: måste genast spana in det knäckebrödet.
Kavat: jag har skalkläder och fleece på barnen framöver. Har satt igång att tvätta overallerna nu på morgonen då det ser ut att bli soligt och fint så att de kan torka ute. Vinterjackorna behåller jag dock lite till då morgnarna fortfarande kan vara rejält kalla, imorse t ex var det -3 här.
Kom på en sak som jag inte tänkt på om det var likadant på den gamla Been. Hela sits- och ryggklädseln går att ta bort och tvätta och det öppnar ju helt nya möjligheter för att sy en alldeles egen *har fått blodad tand*
Återkommer om det projektet! Skall bara se till att få in mina ansökningar om skola först, har fortfarande inte beslutat mig för i vilken ordning jag skall söka inriktningarna. -
Jag vill oxå ha en beeFröken Småland skrev 2010-04-12 07:49:33 följande:Lindadjo: superfin lampa!Asereht: måste genast spana in det knäckebrödet.Kavat: jag har skalkläder och fleece på barnen framöver. Har satt igång att tvätta overallerna nu på morgonen då det ser ut att bli soligt och fint så att de kan torka ute. Vinterjackorna behåller jag dock lite till då morgnarna fortfarande kan vara rejält kalla, imorse t ex var det -3 här.Kom på en sak som jag inte tänkt på om det var likadant på den gamla Been. Hela sits- och ryggklädseln går att ta bort och tvätta och det öppnar ju helt nya möjligheter för att sy en alldeles egen *har fått blodad tand*Återkommer om det projektet! Skall bara se till att få in mina ansökningar om skola först, har fortfarande inte beslutat mig för i vilken ordning jag skall söka inriktningarna.
och kanske en liten beebis att sätta i den
-
Idag är jag hemma för lillkillen hade feber igår, och stora killen säger han har ont i örat, och liiite feber har han oxå så jag ska avakta lite och se hur det blir med örat. Öroninflammation är inte roligt.
Eftersom de inte är supersjuka, men ändå för sjuka för att vara på dagis hela dagen, så tänkte jag passa på att gå till växtriket med de och köpa lite växter. De säljer ju ut jättefina påskliljor för 5 kr bara för att påsken är över. Och så behövs det lite jord och annat
-
Du kanske inte alls är skendräktig längre? *hoppas* Ska vi få datumtvillingar så måste ju du bli gravid lite innan mig, eftersom jag ska snittas, och det brukar väl bli ungefär 1 vecka innan bf?Pruseluskan skrev 2010-04-11 21:25:18 följande:*hoppas*Jag går mest runt och är skendräktig och har massor av grav symtom fastän vi nästan inte äns lämnat sänghalmen
-
Är det den nya been?Fröken Småland skrev 2010-04-11 19:04:16 följande:Är det inte underbart parasollväder idag?