-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
I det fallet måste Bee vara bättre, fördelen med Technon är att den är rymligare. Min 6-åring ryms fortfarande i den med mycket plats över under sufletten. Skulle nog kunna påstå att rymden under sufletten motsvarar P&Tns
-
Alltså jag brukar ge upp efter typ någon vecka då jag verkligen inte KAN springa... Även förr när jag var vältränad och hade kondis kunde jag inte springa men nu ska jag göra nytt försök. Jag tycker det är ASTRIST verkligen + att jag på något sätt blir trött fast jag inte är trött, svårt att förklara... men jag känner lite att som trollet nu börjar cykla lite och vi skaffar hund så vore det väl ett smart sätt att träna, önskar bara att jag kunde på sällskap iaf till en börjanLindadjo skrev 2010-04-11 09:35:08 följande:Hejja, hejja! Ge det en chans. Och sluta inte efter första gången. Ge det några veckor, för det tar ungefär 1 månad innan det börjar bli härligt att springa. Jag var ute i skogen på terrängbanan och sprang igår, första gången i år och det var helt underbart! (förutom att jag är något förkyld och hostade upp lite slemklumpar efter vägen hahaha). De 30-60 minuterna som jag använder till att springa är numera heliga. Älskar det, och jag har alltid tidigare hatat att springa ska jag tillägga!
-
Igår byggde vi äntligen ihop våran garderob, den jag köpte när jag var i Göteborg, stressad till tusen och försökte umgås med K kavat
Det tog sin lilla tid innan vi kom oss för att bygga den, men nu står den där. Och jag iser att jag glömt att köpa hyllplan och trådbackar. Suck... nåja, vi har ju varit utan garderob i någon månad, så vi ska väl klara oss utan hyllplan någon månad till då
Igår gjorde jag en talva till vårat vardagsrum av ett tyg jag köpte på IKEA samma dag, tog sin tid det med. Men det blev bra, tycker jag.
-
Sätt ett mål. Kom upp till hit till Strömstad och spring strömstadmilen med mig 10 juliAngel Gbg skrev 2010-04-11 09:43:59 följande:Alltså jag brukar ge upp efter typ någon vecka då jag verkligen inte KAN springa... Även förr när jag var vältränad och hade kondis kunde jag inte springa men nu ska jag göra nytt försök. Jag tycker det är ASTRIST verkligen + att jag på något sätt blir trött fast jag inte är trött, svårt att förklara... men jag känner lite att som trollet nu börjar cykla lite och vi skaffar hund så vore det väl ett smart sätt att träna, önskar bara att jag kunde på sällskap iaf till en början
-
igår och idag har vi hundkurs hela familjen tillsammans, utomhus som tur är
Lite körigt att vara hela familjen, men samtidigt så kul att göra något roligt tillsammans alla
Idag är det dessutom strålande väder så ska bli kul att åka iväg snart.
Fr.s lät som det gick toppen på provet! Låt oss veta när du har slutgiltiga resultatet.
asereht, dregglis-bandanas är riktigt toppen att ha till små kräckisar och dregglisar. Kan tänka mig att det går att vändsy med översta sömmen synlig då på vanlig maskin, men vet inte om det är optimalt. Vet att jag innan overlocken köpte på T, från något företag, tror man fick fyra eller fem (?) för 100:- Minns inte exakt, men de hade bättre pris om man köpte flera. De är iaf jättebra, lillskrutt har de fortfarande ibland, bla nu när hn är lite halv förkyld och får tänder, då dregglar han lätt ner några tröjor annars.
-
-
-
Jag sydde massvis av sånna bandanas till Zebbe när han var liten. Superbra!
-
TackLokatt skrev 2010-04-11 09:57:06 följande:Snygg!
Jag tycker det blev riktigt snygg jag med
-
HA HA HA HA HA DU är knäpp!! 1MIL? Jag kan inte ens småjogga 1km så hmm någon form av verklighetsförankring vore passande... om du inte vill gå med mig? Ja ja jag ska försöka röra på fläsket så får vi seLindadjo skrev 2010-04-11 09:54:45 följande:Sätt ett mål. Kom upp till hit till Strömstad och spring strömstadmilen med mig 10 juli