• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-04-19 17:35:19 följande:
    Hur går det förresten Pruseluskan?  ? ?
    Jaaa du jag vet inte alls. Och vågar inte ta reda på. Mensen borde anlända i slutet av denna vecka... men förhoppningsvis kommer den ej
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-19 17:53:35 följande:
    Jaaa du jag vet inte alls. Och vågar inte ta reda på. Mensen borde anlända i slutet av denna vecka... men förhoppningsvis kommer den ej
    Hoppas inte
    Själv borde jag har ÄL om lite mer än en vecka från nu.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2010-04-19 18:02:02 följande:
    Var ni fler?! Jag menade ju givetvis den kvinnliga!!!
    Jag tänkte nästan att du menade det Det finns bara en kvinna, och hon är så klart bäst
    2010 ska bli ett bra år!
  • passau

någon med viktväktar recept? nu skiter jag i pulver... 3kg på 10v, känns rätt meningslöst..-- nu är alla påsarna slut och jag måste komma på ngt nytt...
    alltså innan jag köper fler och inte provar ngt annat---

• Lindadjo
    passau skrev 2010-04-19 20:05:04 följande:
    någon med viktväktar recept? nu skiter jag i pulver... 3kg på 10v, känns rätt meningslöst..-- nu är alla påsarna slut och jag måste komma på ngt nytt...alltså innan jag köper fler och inte provar ngt annat---
    Men hur kunde det gå så dåligt? Jag har en massa viktväktar recept, både små häften jag fick från möterna då när jag höll på med det, och receptböcker.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag har ett häfte som heter powerstart. Det är alla mål för en vecka som ska kicka igång viktminskningen. Den körde jag när jag började, ska jag skicka?

2010 ska bli ett bra år!
  • Nifelheim
    passau skrev 2010-04-19 20:05:04 följande:
    någon med viktväktar recept? nu skiter jag i pulver... 3kg på 10v, känns rätt meningslöst..-- nu är alla påsarna slut och jag måste komma på ngt nytt... alltså innan jag köper fler och inte provar ngt annat---
    Har du ätit bara påsar då? Låter ju helt vansinnigt lite. Jag tror inte på pås-bantning som en hållbar lösning, men man brukar ju åtminstone tappa rätt fort i vikt {#lang_emotions_undecided} Jag kör någon variant på VV. Räknar ungefär enligt deras points-system, men orkar inte hålla på med recept. Ett tips är att kolla på myrorna typ, tycker vikt väktarnas kokböcker finns där jämt.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11