-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Snygga tänder har du/de också, det är väl bra reklam för företaget!?
Det var meningen att skriva lite skämtsamt om min lilla gynsejour idag, gillar inte att gå dit, speciellt inte när vi var en kvart sena och läkaren var pruttsur. Först sa jag bara att vi hade fått ett viktigt telefonsamtal just när vi skulle åka och då sa hon att man fick prioritera i livet, läkarbesök eller telefonsamtal..Men, jag bet tillbaka med ett "vi fick telefonsamtal från Australien angående vår sons dysmeli" och sedan var vapenvilan ett faktum.
-
åt middag, sedan bara påsar och då en normal portion inget annat... och bara hemlagad mat...Nifelheim skrev 2010-04-19 21:27:11 följande:Har du ätit bara påsar då? Låter ju helt vansinnigt lite. Jag tror inte på pås-bantning som en hållbar lösning, men man brukar ju åtminstone tappa rätt fort i vikt Jag kör någon variant på VV. Räknar ungefär enligt deras points-system, men orkar inte hålla på med recept. Ett tips är att kolla på myrorna typ, tycker vikt väktarnas kokböcker finns där jämt.
Lindajo, du får jätte gärna skicka!
NU HAR JAG IAF KÖRT 30 MIN (caps lock) Wii och då löpning, rockring och boxning, *känns rätt bra * och är rätt trött -
fast normal portion och hemlagadmat kan ju innebära allt mellan 400-1500kcal beroende på vem du frågar!passau skrev 2010-04-19 22:01:46 följande:åt middag, sedan bara påsar och då en normal portion inget annat... och bara hemlagad mat... Lindajo, du får jätte gärna skicka!NU HAR JAG IAF KÖRT 30 MIN (caps lock) Wii och då löpning, rockring och boxning, *känns rätt bra * och är rätt trött
-
Jag har oxå precis tränat
Ett bodycombatpass framför datorn. Jag har hela passet på dvd, men våran dvdspelare kan inte spela upp formatet, så jag får trängas framför datorn, och kicka tangentbordet upp i taket
Nejdå, det gick bra. Svettig är jag nu så jag ska hoppa in i duschen.
Mina är äkta vara, chefen som jag står bredvid har gjort sina tänder självEkorrfamiljen skrev 2010-04-19 21:36:44 följande:Snygga tänder har du/de också, det är väl bra reklam för företaget!?hahaha...
Bra det där med pruttsura läkaren som fick så hon teg -
är säkert så...Lokatt skrev 2010-04-19 22:08:45 följande:fast normal portion och hemlagadmat kan ju innebära allt mellan 400-1500kcal beroende på vem du frågar!
men har lagt till rätt mkt sallad så jag tror inte d va så mkt... men 500 är d säkert...
men lite mer framgång när man "tar bort" 3 mål, 2 påsar, 1 mål mat/dag borde ge lite mer---- -
Godmorgon!
-
God mogon/middag!
Vi hade en heldag på Buslandet i Norrköping igår och var helt slut när vi kom hem strax efter 18. Det blev bara att ta det lugnt en stund och sen sängen.
När det gäller mitt klädproblem så är det eg inte själva grejen med att amma diskret som är problemet. Det är snarare att hitta kläder som passar som är problemet. Gina Tricot och liknande affärer går jag inte ens in i eftersom de inte har storlekar som passar. Jag drar en 48/50 på överkroppen. Jag är tjock och storbystad och då funkar inte tighta små storlekar. Man har inte så mkt att välja på som större, när det gäller butiker alltså. Plus att de butiker som har stora strl fortfarande saluför kläder som inte ens min mormor skulle satt på sig dvs saker med anskrämliga broderier, paljetter och konstiga former. Mycket av kläderna i plus storlekar har en tendens att bara bli stora på bredden, tyvärr så fäljer sällan strl med på längden. Är man då över 170 så får man korta breda tröjor och det är ju snyggt när man är stor - NOT!
Ja, ja skit samma. Men jag ska inflika att jag har haft samma upplevelse som Passau, åt enbart pulver i en vecka och gick inte ens ned ett helt kilo. Däremot mådde jag piss. Sedan dess har jag vägrat testa igen. Om man inte ens får en belöning för det måendet i tappade kilon så är det defenitivt inte värt besväret. Jag blir både psykiskt och fysiskt påverkad av att bara inta flytande "mat" . Det var f*n värre än att sluta röka vilket jag inte hade problem med (min karaktär är inte helt off alltså).
-
Jag gillar Teutonia, Mistral är helt ok. Själv skulle jag vilja ha en Primus eller Delta från 03-05 här hemma som slit och släng/ut och gå i skogenvagn. Robust och kanonskön fjädring. Hittat ett par för bra pris men man måste åka en bit för att hämta och maken är inte alls samarbetsvillig. *surar* Så jag hoppas att kunna hitta en som inte bor mer än 10 mil bort snart.Pruseluskan skrev 2010-04-20 07:59:57 följande:Godmorgon!
-
haha, våran bugga är "med" på blocket
Satt och tittade runt och i en hundannons får jag syn på vår skönhet mitt i bakgrunden
Så kan det gå när man flänger på utställningar, tur att jag inte var med iaf. jag står till höger och är inte med i bild, de var nr. 3 i klassen, vi vann den, så vi är två hundar till vänster i placeringen. Smart nog av dom har dom skärt bort så det ser ut som de är nr.2, vilket de alltså inte var. http://www.blocket.se/skaraborg/Grand_Danois_Valpar_25675169.htm?ca=7&w=2
Och obs, jag har inget med dom eller annonsen i sig att göra.
-
Tycker jag sett större storlekar som inte sett tantiga ut på lindex? Har iof. inte tittat noga. Hade oxå jättesvårt att hitta kläder när lillskrutt var liten.Asereht skrev 2010-04-20 09:17:15 följande:God mogon/middag!Vi hade en heldag på Buslandet i Norrköping igår och var helt slut när vi kom hem strax efter 18. Det blev bara att ta det lugnt en stund och sen sängen.När det gäller mitt klädproblem så är det eg inte själva grejen med att amma diskret som är problemet. Det är snarare att hitta kläder som passar som är problemet. Gina Tricot och liknande affärer går jag inte ens in i eftersom de inte har storlekar som passar. Jag drar en 48/50 på överkroppen. Jag är tjock och storbystad och då funkar inte tighta små storlekar. Man har inte så mkt att välja på som större, när det gäller butiker alltså. Plus att de butiker som har stora strl fortfarande saluför kläder som inte ens min mormor skulle satt på sig dvs saker med anskrämliga broderier, paljetter och konstiga former. Mycket av kläderna i plus storlekar har en tendens att bara bli stora på bredden, tyvärr så fäljer sällan strl med på längden. Är man då över 170 så får man korta breda tröjor och det är ju snyggt när man är stor - NOT!Ja, ja skit samma. Men jag ska inflika att jag har haft samma upplevelse som Passau, åt enbart pulver i en vecka och gick inte ens ned ett helt kilo. Däremot mådde jag piss. Sedan dess har jag vägrat testa igen. Om man inte ens får en belöning för det måendet i tappade kilon så är det defenitivt inte värt besväret. Jag blir både psykiskt och fysiskt påverkad av att bara inta flytande "mat" . Det var f*n värre än att sluta röka vilket jag inte hade problem med (min karaktär är inte helt off alltså).