-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Just gällande bröst förstår jag dig mer än väl... har gjort två seriösa försök att bli av med mina men effekten är inte långvarig utan orsakar bara att jag ser ut som Jack the ripper lekt med mig + att jag har taskig känsel så jag skulle rekomendera alla att acceptera läget (även om det är allt annat än skoj) och införskaffa bra bh. Jag tackar gud för Change då det gör att jag slipper köpa för 1000kr/st, jag har rent absurda siffror även som fettnotterare men dom minskar inte när jag smalnar av så...Pruseluskan skrev 2010-04-20 13:54:11 följande:Nej, haha alltså jag är INTE smal! Har en helt rund överkropp med stora tuttar som jag ALDRIG gillat. Vill inget hellre än att bli av med dem. Men nu sitter dem ju där, om en några våningar längre ner nu förtiden hittade du nått? såg du några skaloveraller?
-
förvirrad... har du minskat dom?Angel Gbg skrev 2010-04-20 15:57:55 följande:Just gällande bröst förstår jag dig mer än väl... har gjort två seriösa försök att bli av med mina men effekten är inte långvarig utan orsakar bara att jag ser ut som Jack the ripper lekt med mig + att jag har taskig känsel så jag skulle rekomendera alla att acceptera läget (även om det är allt annat än skoj) och införskaffa bra bh. Jag tackar gud för Change då det gör att jag slipper köpa för 1000kr/st, jag har rent absurda siffror även som fettnotterare men dom minskar inte när jag smalnar av så...
passade mössan förresten? -
Här är A i koftan jag stickade närjag väntade honom.
-
Förminskat 2 ggr t.o.mpassau skrev 2010-04-20 16:01:32 följande:förvirrad... har du minskat dom?passade mössan förresten?
Mössa? Däremot gillar hon dynan =) Tack, det glömde jag säga, förlåt *senil* -
Liggdel då eller klädsel öht? Brun såg jag på T tidigare idag.Kavat skrev 2010-04-20 14:23:46 följande:Nu har jag nog bestämt mig. Geckon ryker och så köper jag en ny liggdel till Camen, så ser ni denim eller röd eller kanske brun så hojta högt!!!! I värsta fall så blir det nytt, men demin går ju inte att hitta ny längre i affär. Så lova att hålla ögonen öppna ni som har koll på läget!
Röd skulle jag kunna tänka mig men jag har insett att jag inte kommer hålla på att byta liggdel så de två blå jag har får räcka. -
Liggdelsklädsel. Har ju denim och brun varukorg och suflett. Har endast en sand liggdel, men gillar inte sand.Asereht skrev 2010-04-20 16:19:26 följande:Liggdel då eller klädsel öht? Brun såg jag på T tidigare idag. Röd skulle jag kunna tänka mig men jag har insett att jag inte kommer hålla på att byta liggdel så de två blå jag har får räcka.
Så säljer jag Geckon (som är röd) så köper jag "ny" liggdel till Camen så att jag vill köra bebis i den med.
Jag har bara sett grå på T. Ska kolla igen!
-
Det var brun sittbas jag såg tyvärr. Synd att jag inte hade en liggdel du ville ha då för då kunde vi bytt, jag gillar sand och då jag redan har sufflett och varukorg så skulle ju sand funkat fint för mig.Kavat skrev 2010-04-20 16:22:30 följande:Liggdelsklädsel. Har ju denim och brun varukorg och suflett. Har endast en sand liggdel, men gillar inte sand. Så säljer jag Geckon (som är röd) så köper jag "ny" liggdel till Camen så att jag vill köra bebis i den med. Jag har bara sett grå på T. Ska kolla igen!
Men som sagt, jag behöööööver inte massa liggdelar, har ju redan två. *s*
-
Han är ju för söt och tröjan med!Asereht skrev 2010-04-20 16:17:31 följande:Här är A i koftan jag stickade närjag väntade honom.
-
Mmm, såg det med.Asereht skrev 2010-04-20 16:26:37 följande:Det var brun sittbas jag såg tyvärr. Synd att jag inte hade en liggdel du ville ha då för då kunde vi bytt, jag gillar sand och då jag redan har sufflett och varukorg så skulle ju sand funkat fint för mig. Men som sagt, jag behöööööver inte massa liggdelar, har ju redan två. *s*
-
Småååååland, jag behöver hjälp! Buggaoproffs som jag är så måste jag ha hjälp!
Inboxar!