• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Miss Boring
    passau skrev 2010-04-20 11:28:21 följande:
    d e jag d jag kör just nu enbart jeansleggins från Kappahl... ingen rumpa, jätte mage (efter snitten) och det är det enda som funkar för mig...lagom över magen = kan tälta i resten...sitter snyggt över rumpan = hade kunnat kissa utan att dra ner byxorna om jag vore kille
    Jeansleggings är en bra uppfinning! Tyvärr lär väl inte modet stanna så länge så man får köpa på sig ett lager
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-20 11:35:17 följande:
    Jag behöver några tummar idag. Säger inte vad det gäller förren jag har fått besked. *vidskeplig*Forsätter fixa med fotona från gårdagens födelsedagsfirande.
    *håller*

Lokatt skrev 2010-04-20 10:50:31 följande:
    japp, dock inte hunnit kolla igenom och ge ett vettigt svar Har barnen springandes runt här nu och går mellan datorn och annat plock, så hinner inte koncentrera mig på kreativa saker Återkommer när det lugnat ner sig lite här hemma.
    absolut! Inte mening att stressa dig. Är ju faktiskt nästan ute i god tid denna gång

Fastern fick sitt halsband i lördags och belv helt tårögtglad! Succé med andra ord!

Ska på aktivt föräldrarfika på T förskola på em. Härligt. Tycker det är bra att vi föräldrar angageras i att få våra barns miljö att bli bättre. Synd bara att jag är så rysligt okunnig och har farligt nära tummen mitt i handen....
    men  nått ska väll även jag klara av. Mer än att fika

• Kavat

Ja, det är skitsvårt att hitta kläder. Jag förstår att du har problem Asereht med din längd. Jag har problem att köpa tröjor, typ KappAhls baströjor, mina bröst får inte plats! Haha, jo, plats får de, men tröjan åker ju upp och hamnar i navelhöjd, och då är jag som sagt inte såå lång. Så jag förstår att du som är längre har problem.

Jag löste en massa klädproblem när jag upptäckte Meandi. För deras klänningar och tunikor kan jag ha och så tights eller jeans till. Sen har jag även hittat på Blingo. Köpte en oversize-tröja, men då såg jag ju ut som Barbapappa. Sen hängde den i garderoben en månad men nu när jag hade på den förra veckan, så var det fyra personer som berömde min snygga tröja!!
    Ok, nu syns det ju att jag är gravid ordentligt också, men det var ju ytterligare ett tecken på att man kanske ska låta andra bedöma om man är snygg eller inte i kläderna.

• Tant Pruselius

I looove jeansleggings, och baggyjeans. Annars får jag klaustrofobi i ett par vanliga.
    Jag ser nämligen ut som en spindel. Smala armar (förutom överarm då, självklart!) och ben bred över rumpa och stora tuttar.... men men... thats life och jag är i alla fall frisk (vad jag vet) tack gode gud för det!

• Fröken Småland
    Miss Boring skrev 2010-04-20 11:35:03 följande:
    *Fnissar* åt dig istället... Luktsalt?
    Ja, jag svimmar när jag måste betala såna summor. Och för en gräsklippare???
    Pruseluskan skrev 2010-04-20 11:46:30 följande:
    I looove jeansleggings, och baggyjeans. Annars får jag klaustrofobi i ett par vanliga.Jag ser nämligen ut som en spindel. Smala armar (förutom överarm då, självklart!) och ben bred över rumpa och stora tuttar.... men men... thats life och jag är i alla fall frisk (vad jag vet) tack gode gud för det! 
    Stackars, stackars Pruseluskan som är smal med stora tuttar {#lang_emotions_dreamer}
  • Kavat

Ekorren, skrattade gott åt din beskrivning av besiktningen i går, även om jag vet att det inte är så kul egentligen. Hur gick det med samtalet då. Fick ni reda på något nyttigt från Australien?

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-20 12:30:00 följande:
    Ja, jag svimmar när jag måste betala såna summor. Och för en gräsklippare??? Stackars, stackars Pruseluskan som är smal med stora tuttar
    Nej, haha alltså jag är INTE smal! Har en helt rund överkropp med stora tuttar som jag ALDRIG gillat. Vill inget hellre än att bli av med dem. Men nu sitter dem ju där, om en några våningar längre ner nu förtiden
    Riskiflickan skrev 2010-04-20 12:57:02 följande:
    lokatt: tack för grattis...igår var jag på gekås hela dagen... pust...
    hittade du nått? såg du några skaloveraller?
  • Kavat

Nu har jag nog bestämt mig. {#lang_emotions_dreamer} Geckon ryker och så köper jag en ny liggdel till Camen, så ser ni denim eller röd eller kanske brun så hojta högt!!!!  I värsta fall så blir det nytt, men demin går ju inte att hitta ny längre i affär. Så lova att hålla ögonen öppna ni som har koll på läget!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11