• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-04-20 13:00:36 följande:
    kul! vad köpte ni då?
    en massa bra å ha grejer som tvättmedel å sådant... å regnkläder å sånt till sonen... massor av grejer

såg faktiskt inga skaloveraller, men jag kollade inte jättenoga då jag har en redan.... mest jackor å regnkläder såg jag....
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-20 16:17:45 följande:
    Förminskat 2 ggr t.o.mMössa? Däremot gillar hon dynan =) Tack, det glömde jag säga, förlåt *senil*
    blev erbj. för många år sen att göra d men vågade inte... jag hoppas att dom ska försvinna när jag går ner men tror inte på det...

det låg en mössa i paketet med... en med hjärtan och en röd prinsesskrona på *L*

kul att dynan passade...
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-04-20 16:17:31 följande:
    Här är A i koftan jag stickade närjag väntade honom.
    Den är ljuvlig! För att inte tala om modellen
  • zasata

fin med Anton som namn..

nej nu somnar jag.. kan ingen ge mig en upptdate?

Imorgon hoppas jag min vagn kommer, skickades igår..

Var på jobbintervjuv idag så kanske får lite tider där skit jobb {#lang_emotions_throwup} men vad fan skall man göra? ny intervjuv i morgon, och jobbade heldag idag med..

• Tant Pruselius
    Riskiflickan skrev 2010-04-20 17:38:43 följande:
    en massa bra å ha grejer som tvättmedel å sådant... å regnkläder å sånt till sonen... massor av grejer såg faktiskt inga skaloveraller, men jag kollade inte jättenoga då jag har en redan.... mest jackor å regnkläder såg jag....
    dem sägs vara slutsålda. Men jag hoppas på att dem finns runt den 7/5

Asereht skrev 2010-04-20 16:17:31 följande:
    Här är A i koftan jag stickade närjag väntade honom.
    fina unge!
  • Asereht

Skaloverall skulle kunna vara intressant här också, man kan ju alltid vara förutseende och bunkra inför framtida behov. Så om någon vet att det kommit in och ska till Ullared så säg gärna till.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    passau skrev 2010-04-21 08:08:42 följande:
    jag ahr en extra rosa i 98 men S har 104 och har en i 98...
    Nja, rosa är inte riktigt min melodi. Sen tar det ju så oerhört lång tid innan det är dags för strl 98. *ha ha* Tänkte mig snarast något runt strl 74-86.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11