• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    zasata skrev 2010-04-21 09:37:18 följande:
    jao
    Är det nåt du vill bli av med så boxa bild och pris. Jag är alltid intresserad av bra grejor.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-21 09:04:59 följande:
    Jag har Frog, bilder finns som tidigare nämnt i mitt galleri.
    jo jag va inte och kikade. Har geckon samma foder som frogen eller ser geckon ut som camen ?
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-21 10:31:20 följande:
    jo jag va inte och kikade. Har geckon samma foder som frogen eller ser geckon ut som camen ?
    Geckon ser mer ut som camen men ändå inte.

Geckon har inte foder men camens suffletter och klädslar funkar på froggen om man byter till camspännen men inte på geckon (suffletterna funkar men inte lika bra som på frog vad jag hört). 

Du kan också ha en camram på froggchassi men inte på geckons chassi. Så froggen är lite mer "förvandlingsbar".

Jag tycker froggen är trevlig, den kanske inte matchar mig eftersom jag inte är någon modemedveten lattemamma (ofluffig latismamma) men den är nice att köra. Jag är fortfarande bugga novis om än fanatisk gällande tillbehör (för att hålla vagnparken nere). *s*
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-21 10:36:10 följande:
    Geckon har inget foder alls i suffletten.
    Och enfärgat i liggdelen antar jag.
  • passau
    Asereht skrev 2010-04-21 10:40:06 följande:
    Och enfärgat i liggdelen antar jag.
    *funderar* har en liggande i källaren men kommer inte på hur den ser ut...
  • Fröken Småland

Gecko har bara ett lager tyg på hela vagnen. Det är en av de saker som "skalats av" för att göra en lite mera prisvärd och enkel vagn.

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-04-21 10:44:56 följande:
    Gecko har bara ett lager tyg på hela vagnen. Det är en av de saker som "skalats av" för att göra en lite mera prisvärd och enkel vagn.
    bra på sommaren, kanske inte lika bra på vintern...
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-21 10:44:56 följande:
    Enkelt tyg då i liggdelen alltså.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11