• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • passau
    Asereht skrev 2010-04-21 12:33:09 följande:
    Rubriken kontra bild och auktionstext.
    *L*
    *lite off*
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-21 14:52:45 följande:
    Är du säker? Syns den gröna markeringen på bägge sidor?
    Ja det gör den..
    Ebba älskar lådan den kom i..
    men jag får inte bort sittdelen!
    och får inte ihop den när jag fäller den med sittsen emot mig..
    Ebba gillar den i alla fall.
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-21 12:15:02 följande:
    *fniss*

Undrar när man får se bild på fröken S Bee?
  • Fröken Småland

Zasata: man måste knäppa loss selens nedre band baktill, med de vita spännena. Jag har klippt av mina selband strax under muffarna och satt dit väskspännen istället så att man lättare kan sätta dit dyna eller överdrag. Kan slänga in en bild när jag startar datorn men skall bort ikväll så det får bli imorgon.

• Asereht

Tjoho! Nu är maken på väg hem med våra nya (beggade) röda ektorpsoffor! Han sa att de var jättefina. {#lang_emotions_sunny} Så i helgen ska vi röja och möblera om vardagsrummet. Sen när skattepengarna kommer så blir det ny tv-bänk/hylla till jättetvn. Jag är så glad just nu!

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11