-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Kolla mitt gallergi på röda Geckon hur den ser ut. Snyggare chassi också inte att förglömma.Pruseluskan skrev 2010-04-21 10:31:20 följande:jo jag va inte och kikade. Har geckon samma foder som frogen eller ser geckon ut som camen ?
-
Asereht: Jag tycker att man kan hitta rätt snygga kläder på Ellos t.ex. (De har ju märken för "lite större" Tallisime och även en del från La Redoute, eller är det samma? hmm, snygga kläder har jag hittat där iaf.)
*läser vidare* -
Förresten är jag av typen som inte går ner i vikt alls när jag ammar, kan det vara problemet för andra "påsanvändare" här?
Kavat: Samtalet kom från chefen för kliniken där vi gjorde ul och vi har ju lämnat in lite klagomål eftersom de totalmissade dysmelin så vi ville göra dem uppmärksamma på att inte skriva att "allt är okej" när det inte är det..Bra samtal och jag tror att han förstod hur vi menade. Vi är ju inte "arga" och vi skulle ju inte ha gjort abort om vi vetat, men allt hade varit en aning lättare att hantera om vi varit mer förberedda. Vi gjorde ju trots allt flera ul för att jag hela tiden hade en känsla av att något var "fel" med Vemund!!
Angel: Nu tittade ju inte jag så ingående på dina behag, men så väldans stora uppfattade jag inte dem som.Fast jag förstår vad du menar, har samma problem själv. Mina är hur stora som helst, oavsett om jag väger 70 eller 100. Jag antar att många skulle bli överlyckliga över att ha så stora boobs, men jag vill inget hellre än att ha tillbaka mina 75 B istället för 80 E. (Joo, klart att jag vill många andra saker med, men det är jobbigt med stora meloner.
)
Lindadjo: Vilken cooling du har.Tin körde samma frisyr vid samma ålder. Vipera hittade en gammal bild häromdagen och föreslog att vi skulle använda den till studentplakatet.
-
Jag har heller aldrig gått ned i vikt under/av ammningen. Snacka om att jag blev besviken då alla sa att kilona bara raaaaasar av så fort man börjar amma.Ekorrfamiljen skrev 2010-04-21 11:44:13 följande:Förresten är jag av typen som inte går ner i vikt alls när jag ammar, kan det vara problemet för andra "påsanvändare" här?
Har helammat alla pojkarna till 6 mån och sedan delammat till mellan 18-30 mån.
Preics samma den här gången, jag går ned lite mer än hälften jag gått upp under grav sen är det tvärstopp. Tur att jag inte gått upp så mkt med grabbarna iaf. Men det innebär en 5-7 kg upp för varje grabb som sitter benhårt kvar. Får se vad jag ska göra för att försöka ta tag i det sen när ammningen är över. Tills dess får jag försöka att inte överkonsumera. -
Köpte mkt på postorder förr men nu har jag behov av att prova och då blir det så pyssligt tycker jag.Ekorrfamiljen skrev 2010-04-21 11:29:38 följande:Asereht: Jag tycker att man kan hitta rätt snygga kläder på Ellos t.ex. (De har ju märken för "lite större" Tallisime och även en del från La Redoute, eller är det samma? hmm, snygga kläder har jag hittat där iaf.) *läser vidare*
-
Jag gick ju upp 30 kg (!) *host* med Vemund och har bara gått ner 10 än. Mer lär det inte bli förrän jag slutat amma.. Med Vendel gick jag upp 14 och ner 28 (när jag slutat amma då..) så jag hoppas att jag har samma karaktär den här gången.
Postorder är mycket bängligare, visst, men å andra sidan kan man ju prova hemma i lugn och ro och fundera lite. Sedan är det trögt att komma till Posten och få iväg returen, men orkar man bara det så älskar jag nätshopping!
-
Okej, jag kanske har lite taskig humor men sånt här roar mig.
www.tradera.com/Troja-fran-PUMA-st-140-auktion_302866_109885641
-
*fniss*Asereht skrev 2010-04-21 12:10:00 följande:Okej, jag kanske har lite taskig humor men sånt här roar mig. www.tradera.com/Troja-fran-PUMA-st-140-auktio...
-
fattar noll? berätta vad som är kul!Asereht skrev 2010-04-21 12:10:00 följande:Okej, jag kanske har lite taskig humor men sånt här roar mig. www.tradera.com/Troja-fran-PUMA-st-140-auktio...
-
Rubriken kontra bild och auktionstext.passau skrev 2010-04-21 12:21:05 följande:fattar noll? berätta vad som är kul!