Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko
    Duntoffla skrev 2010-11-12 22:41:24 följande:
    Superfin shopping! Gula pippisarna och pusslen är underbara! (har båda hemma) Älskar den sortens suit.
    Ja, dom är verkligen superfina Lär ju dock dröja ett braaa tag tills dom får användas, men det är dom värda
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Duntoffla skrev 2010-11-12 22:48:03 följande:
    Ja, det är de verkligen. När är BF?
    3e Maj Plus några månader till då innan 68 passar, fast nästa kanske växer fortare en pillan iofs
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 22:48:20 följande:
    Absolut värda att vänta på, mina ligger i min påbörjade "kanske en dag" låda
    Ja, jag hade LÄTT shoppat massa gobitar där även om jag inte vore gravid nu. Man kan ju inte bara låta de ligga där och skräpa
  • solouniko
    Lalalong skrev 2010-11-13 08:15:47 följande:
    Hörre ni... som vet allt!

Var hittar jag bra, lätta vinterskor i strl 19 (ungefär....)?
    Gärna i något tex-material...
    Hallååå där Jag som hade med dina byxor till salgen i onsdags och allt, men missade dig heelt och hade inte en tanke på det heller förrän jag kom till lillronya på kvällen, haha! Inboxa gärna din adress här eller på FL så skickar jag dom istället
  • solouniko
    Duntoffla skrev 2010-11-13 21:01:05 följande:
    What! Har hon kläckt redan?
    Haha ja, helt galet Hon skrev för 2 timmar sen att hon hade värkar, och för 30 minuter sen att dom blivit 4 i familjen. Verkligen raketfart Hade väl BF 21a tror jag?
  • solouniko

Hann ju inte ens dit med salgköpen, vi som skulle träffas i helgen eftersom lillebror ändå inte tänkte komma ännu Men sköönt att slippa gå och vänta längre! Hoppas våran bebis också vill komma liiite tidigare

• solouniko

Jag har ju aldrig haft JR storlekar innan, men köpte några stycken nu i olika modeller och den med airbrush och lila ärmar (modellen ni disskuterar va?) tycker jag är betydligt större än de andra i 92 jag köpte. Alla andra kunde hon ha, typ knapptröjor och de med rynk nertill och vid ärmslutet medans den var alldeles för lång i ärmarna. Så jag upplever den stor iallafall Och fiiin

• solouniko
    Buttelina skrev 2010-11-13 21:55:51 följande:

tycker inte dom är små i strl.. isabel har 116 på andra tröjor..

jämför med denna i 116:

denna är mindre...
    Fiiiina unge Och GUD vad fin den var den med karusellhästar och råååsa ärmar Och den jag jag i BT, star rainbow med svarta, my goood! DEN vill jag också ha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17