Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Men åååhhh allt detta salgande!! Fan det är TUR att jag inte bor närmare då hade jag aldrig kunna hålla mig hemma ju! Om någon känner för att shoppa lite extra så kan jag gärna ställa upp Drömmer

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    h80 skrev 2010-11-15 20:50:10 följande:

Hur stort är det? som Molo? Bör man räkna heldag eller kan det gå snabbare?

Jag tycker helt klart du ska åka, så kan du få köpa lite bebiskläder till mig
  • solouniko
    h80 skrev 2010-11-15 20:54:00 följande:
    ja, det kan jag, om jag nu ska dit (tror det, måste bara kolla med mannen också)
    H I L L A skrev 2010-11-15 20:52:13 följande:
    Inte alls lika stort som Molo. Mycket mindre kläder också.
    halvdag då, letar argument till mannen som inte är sååå pigg på att vara hemma med båda barnen i hel dag igen Glad
    Gud så fuksigt det är att ni har alla salger där nere ju Ni som varit, bukar det finnas mkt bebiskläder typ suits i 50, 56, 62?
  • solouniko
    H I L L A skrev 2010-11-15 20:59:02 följande:
    Jaaaa hur mkt som helst
    Men ÅH, hur underbart är inte det? Katvig borde ju sitta som en smäck på små pyttisar, molos är i bredaste laget. Iallafall på Milla som alltid varit en liten smalfis, nästa bebis kanske blir en bautaunge
  • solouniko
    h80 skrev 2010-11-15 21:00:55 följande:
    Får nog vänta några dagar med att berätta om katvigsalgen för mannen.........så han får smälta alla molohögar i vardagsrummet först.......kanske ska vänta till efter ullaredsresan också Glad
    Kanske är säkrast så
  • solouniko
    H I L L A skrev 2010-11-15 21:10:04 följande:
    Ja Katvig sitter verkligen superbra på små pyttebebisar
    Härligt Hade aldrig det på Milla, hon hade ju skena första veckorna så då var Molos perfekta, men sen blev de breeeda
    H I L L A skrev 2010-11-15 21:11:51 följande:
    Wihoooo jag har fått med mig hela familjen till Katvig salgen !!! Solig
    Maken var inte svår Drömmer Tror han är ganska sugen på lite danskt öl
    Men Åh, vilken underbar make du har 
  • solouniko

OT men gud vad jag känner mig gravid idag! Har ju inte alls gjort det innan, snarare helt glömt bort att jag faktiskt är det Sååå himla mycket molvärk, känns som att livmodern växer helt galet mycket. Precis som mensväk x tusen! Och halsbränna och illamående som bara den dessutom. Ja, en graviddag helt enkelt

• solouniko
    lillronya skrev 2010-11-15 21:25:15 följande:
    Tack!
    Ja jisses vilken vilja det barnet har.
    Och hon lyckas minsann vinna sina fajter med.
    Dagens sista strid här var om hon skulle sova uppe i sin säng eller nere i vår.
    JAg sa säkert hundra gånger att hon skulle somna uppe och sen fick hon gärna komma ner om hon vaknade.
    Hon har envetet hela kvällen vråååålat: - Jag ska sova neeeeere!

Jag höll på en stund med tvätten och vänder ryggen till, när jag vänder mej om igen så sover hon i soffan.
    Attan!

Ja, ja får väl bära upp henne som vanligt...
    Haha gullungen där
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-11-15 21:28:43 följande:
    Hahaha ja
    Ja du fick ju ett par smakprov på det där humöret du också. Fast ni bara träffades en stund.
    Ja fast det var ju inte alls så farligt Dom var bara supergoa båda två, älskar dialekten Låter såå himla gulligt på små barn! De var så söta när de kom in och väckte mig på mogonen och ville visa sin hamster
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17