Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    Madeleine skrev 2010-10-01 11:13:53 följande:
    :( Här ligger hela familjen avdeckade i virus. Det blev ingen salg. Jag skulle vara evigt tacksam om någon kunde köpa till mig. Jag älskar Molos deer, dollhouse, baboshka tryck. Byxor, bodys klänningar, stl 68 till lillfisen och 98 till stora tjejen. Förstår att man helst inte shoppar för någon annan men jag räcker ut min hand....kram
    ehh...ingen här som ska på molosalg nu...o du hinner nog bli frisk inom en månad tror jag Och när den väl är så färvänta dig inte hitta deer, dollhouse eller nåt från höstkollektionen...
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-10-01 11:19:18 följande:
    He he Är ruskigt förvånad att du inte åkt på nån än Men förstår att du sparar dig till Molo
    spara ju till annat också Inte några billiga klänningar jag kikar på Drömmer
  • Zvartaliljan

Åh vad jag är trööööött....fick köra runt i en halvtimma vid 2-tiden inatt (höll mig vaken tills dess) för o hitta sambon och hans vänner som irrat bort sig o klivit av på fel busshållplats. Fyllesvin allihopa (dessutom högljudda pinsamt jobbiga såna, främst sambon!!) så jag fick stanna bilen för kräkpauser några gånger, men inte hjälpte det, fick skura golvet hemma sen också...tur att han missade soffan han låg i iaf!! Sen fick jag bädda sängar o hjälpa alla till sängs (ja t.o.m hjälpa till o klä av nerspydda kläder...).
    O självklart vaknade Mateo precis när jag var klar...vid halv 5 somnade han om i min famn, och vid 6 vaknade storasyster pigg som en lärka...

Ja trött är jag ofta, men nu är jag TRÖTT!!

Och bara yttepytte irriterad och arg....oktoberfest är tydligen ganska farligt!

Men nu är det iaf klart att jag följer med till Molo...för nu har sambon INGENTING att säga emot efter detta!!!

• Zvartaliljan
    Ocikatten skrev 2010-10-03 09:20:56 följande:
    Han minns väl knappast natten så då har han inget att säga emot...
    nej det tror jag inte han kommer göra...kan säga att han fick sova på soffan!! Fanns liksom inget val, hade ingen lust att bära honom upp för trappen!
    Han tror att han klarar lika mycket nu som för fem år sen...han inser inte att det är skillnad på att vara ute 1-2 gånger i veckan som då, mot 1-2 gånger i halvåret som nu!! Han tål ju inte sprit längre men vill inte inse detta!
  • Zvartaliljan
    anette 81 skrev 2010-10-03 09:32:53 följande:
    Vilka skor har ni till era barn nu?
    Svårt när det är lite sådär småkallt. Lite tidigt för vinterskor ju
    vinterskor med goretex, så de andas ju om det blir för varmt. Eller vattentäta höstkängor, eller fodrade gummistövlar (men de blir lätt lite varma)
  • Zvartaliljan
    Mawe123 skrev 2010-10-03 09:58:09 följande:
    OMG Förvånad hade du med dig båda barnen då också?

Min man skulle fått ta sig hem för egen maskin, sånt där ställer jag inte upp på.

Förstår om du är pist, skulle jag vara gånger 10 Skrikandes

Tur han har en sambo som är så snäll som du Glad
    nej det var ju just det, tar bara 5min till busshållplatsen och barnen sov jättedjupt så jag körde ju utan dom, men eftersom de idioterna hoppat av (blev avslängda?) långt ifrån rätt busshållplats så fick jag ju leta efter dom, så det tog en halvtimma!!! Tur för dom att barnen fortfarande sov när vi kom hem...
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-10-03 10:07:03 följande:
    jag hade inte heller hämtat de hade fått sova i skogen
    mm hade god lust att lämna dom där...men så var ju en av dom rätt så nykter (han som ringde mig och lotsade mig till rätt plats) o jag tyckte synd om honom
  • Zvartaliljan

Åhh sitter med fjärilar i magen, nu är min bror o hans tjej på väg till inskrivning för planerat snitt idag, jag ska bli faster Hjärta för första gången Solig men vad gammalt det låter med faster...haha
    vet ju inte vad det blir...så har ingen present än Tyst

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17