Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-11-09 19:06:58 följande:
    har ni försökt få dispens så hon kan få stanna och äta på dagis?
    vet andra som fått det pga problem med maten
    Nej ärligt talat har jag inte orkat bråka om det...handlar om ungefär en månad till sen hoppas jag att jag börjar jobba (söker jobb för fullt) så hon får gå heltid igen.
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2010-11-09 20:18:42 följande:
    får man va OT?

fick dagiskorten idag..
    m blev ju så bra!! fick mms på de med ju =)
    j fick ajg inget mms på, trots 2 ggr som jag skicka in om det!
    o hennes kort vet jag inte =( hon gör sig till sååå med skrattet, o man ser knappt ögonen?
    de ser väl en fotograf att inte ögonen syns?
    men de e hennes första kort med, så vet inte..
    könns lagom kul o ge bort ett kort jag inte e nöjd med?
    känner knappt igen min bustjej ju, klart de e hon, busig o låtsas, men jag har ju så fina kort på henne hemma.. =(
    o för o inte va ot, ja, hon hade london på sig, o de blev iaf fint på kort!! fina färger o passa så bra på henne.. =)

kan man ta egna kort hemma?
    jag har samma problem, både Maias dagiskort och syskonkortet blev jättedåliga Dåligt beskurna och på syskonkortet ser Mateo mest förvånad o rädd ut, han som annars är så lätt o få o skratta på kort liksom.

Jag kommer ta fina julkort själv här hemma tänkte jag...
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2010-11-10 08:50:25 följande:
    Man kan nästan inte göra annat än att skratta åt det, även om jag förstår att det känns så himla tråkigt. Jag hoppas att lillemans kommer till rätta och att de är superfina  Solig

Börjar Mateo också på dagis snart?
    ja han ska börja i Januari, fast får jag jobbet jag sökt till nu (hoppas!!!) så måste han börja tidigare.
  • Zvartaliljan
    h80 skrev 2010-11-10 13:09:04 följande:
    Ååhh satt här o tyckte det var tråkigt att de är sååååå lång tid kvar till jag ska på salgen......så kom rabattkoden på minpluddevutt o jag lyckades med 2 stora beställningar.......sånt gör en ju alltid på bättre humör Glad......sen kom posten med finfina småfolksburpclothes från BoR, kikkidkläderna som jag vann på småvis auktion o tjejernas rainbow overaller
    just nu saknar jag inte salgen alls Glad
    nu satte du ju dit mig med...
    Var tvungen o bunkra fler storlekar av jeansen från Tumble n dry. De med mudd vid bensluten, REKOMMENDERAS verkligen!! De sitter så jädrans snyggt på Maia. Gå upp en storlek bara. Hon har 116 o nu har jag köpt 122 också och varsitt par till kusinerna. 200 - 40% är ju ett vrakpris för de jeansen!
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2010-11-10 14:04:58 följande:
    har du bild på hur dem sitter?? fasen jag beställde ju 116.....skulle kanske tagit 122
    Maia ville INTE att jag skulle ta kort *jobbig mamma*

strl.116. Får dra åt dom rejält i midjan förstås, men tycker de sitter snyggt ändå.

• Zvartaliljan

Sitter i malmö o typ alla tåg är inställda...roligt!
    Är hemma typ midnatt...

Bubblan - shoppade för långt mer än dina 500dkk till dig så du får välja vad du vill ha eller pröjsa lite mer Mycket leggings, lite tröjor, byxor o småttisar Vädertunika och byxor bl.a! Tycker du om va???

Preggi - maaaassor till dig med, mest leggings, hittade inte så mycket tröjor i 122. Lila softshell blir bra va?? Hittade ingen crazy salmon.

Chokladmoshin - Inte en enda kortärmad body i 74 till flick hittade jag Bara kycklingar och daisy som du redan har. Men shoppade lite annat smått flick i 68 som jag tror du vill ha, älgar med ljusrosa kanter, fåglar med gula m.m. Hittade en dalmatinerklänning i 74!

• Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2010-11-12 14:16:07 följande:
    Ahn, nu såg jag i BT ang den anonyma

Fin shopping den får. Är lite lätt avis på den blommiga bodyn. Vad heter det printet? Är det provkollektion?
    ja det är provkollektion. Var tvungen o köpa det men vet inte om hon vill ha det då det ju inte är direkt unisex...så ska fråga henne om hon vill släppa det till dig annars
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17