Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-11-12 14:30:44 följande:
    Ja, gör gärna det VIlken storlek är det? 68?
    solouniko skrev 2010-11-12 14:22:42 följande:
    Åker förbi vildänglar när jag ändå har lite timmar att spendera i väntan på flyget
    Du får gärna rapportera utbudet där sen
    ja 68. Tycker det printet är så fiiiint!
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2010-11-12 15:10:54 följande:
    Liljan- Fin shopping till dig! Tycker pojkutbudet alltid varit rätt trist tyvärr. Vad fin Maia blev!
    Tack Ja Maia blev riktigt glad, inte min smak direkt med de murriga färgerna på hästklänningen men huvudsaken är ju att hon blir glad

saknade dalmatiner på salgen...kommer bli sjukt avis om de hittar vovvar imorgon!!! Hade velat ha både till Mattis o Maia
  • Zvartaliljan
    Pildi skrev 2010-11-12 16:54:50 följande:
    Ha ha nej det förstår jag. Butte vill inte heller köra och jag tror att jag måste avstå (utan körkort )
    det löööser sig. Visste att jag skulle ha nytta av den gången jag fick köra runt mitt i natten o leta efter Felipe o sen få hem en dyngrak idiot som kräks ner hela golvet. Haha, jag nämnde salg imorgon o han sa tvärt NEJ, men så spelade jag fylle-kortet o vips var det väl ok att jag åkte o hade roligt med mina vänner lite till

så everlonn o jag kör o plockar upp dig, thea o butte i malmö, svågertorp??
  • Zvartaliljan
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 18:08:06 följande:
    Jag kommer har dock inget växlat så hoppas jag kan kirra det i automaten på Svågertorp, annars tar dom ju kort på MOLO, livsfarligt! Skall vi säga utanför Jysk?
    ja de tar VISA, gjorde det igår.

Ok, då säger vi utanför Jysk, har du eller butte någon gps?? Min laddare funkar inte!!
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2010-11-14 20:24:24 följande:
    Åhhh vad massa fint alla har shoppat på salgenTungan ute Själv har jag ff inte packat upp mina kassar ännu..
    Men jag har iaf t v i n g a t mig själv att orka lägga ut auktioner på Tradera! Det var inte roligt men nu är det gjort
    jag vill ju se dina fynd ju

Jag är jättenöjd med mina fynd...dock ej särskilt nöjd med avslutet på salgdagen och räkningen som följer...min tur att drabbas av denna jävla salgförbannelse!!!
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-11-14 20:37:01 följande:
    Du har ju en uttersuit! Finaste finaste!
    Den borde göra resan värd, bara den.

Trist med din otur.
    tja...den är ju inte värd de 3000kr som detta med bilen kostar mig direkt...men fin är den Och fiiina vovvarna Hjärta
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2010-11-14 20:38:31 följande:
    Jaa jag ska fota allt- mest för att det är roligt att ha bilder på allt man har köpt genom åren men det får bli imorgon!
    Jag är helt slut efter att ha jobbat extremt mycket ända sen jag var på salg-på tisdag är jag ledig..eller ja, då ska vi iofs med Max till doktorn i Gbg men jag slipper iaf Gekås

Jag såg det på FB- fyyy vad jag led mer er! Vilken tur att det finns snälla människor överallt- när du har din salgotur och likaså vid Solounikos galna resaHjärta
    Ja Everlonn har världens bästa make som räddade oss Hjärta väldans tur att vi har samma bilmärke!!
    Men nu ska här inhandlas nya däck snarast och syrran blev jag skyldig pengar för bilbärgningen...fick ringa o be om kortnummer för jag hade ju inga pengar kvar efter salgen, så jäkla pinsamt o jobbigt o hamna i en sån situation alltså!! Fick ett "litet" sammanbrott här i morse efter allt detta...tur man har en underbar sambo som lugnar ner en lite.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17