lillronya skrev 2010-11-30 17:07:49 följande:
Dina ord värmer verkligen massor, just nu.
Det här sliter hårt i mammahjärtat.
Mina barn är mitt allt och det gör så ont att se henne lida.
Det är föräldrars plikt att föra sina barns talan. vem ska annars göra det?
Vi får ta ett steg i taget här och se var vi hamnar.
Tråkigt att ingen lyssnat på dej, och väldigt märkligt.
Kramar
jag har alltid skyllt det på att vi var 6 syskon och att mamma inte hade tid/ork att ta tag i allt...samtidigt som jag mådde som värst så var min bror nere i en djup depression så han behövde ständig tillsyn o syrran fick anorexi och blev jättesjuk...så det fanns helt enkelt inget över till mig...och jag klandrar inte mamma (eller pappa) för det, men visst gör det ont att ingen brydde sig...jag klagade alltid på ont överallt och redan som liten skrek jag högt så fort någon petade på mig, så ingen tog ju mig på allvar utan tyckte väl mest jag var jobbig som gnällde så mycket hela tiden...en gnällspik trodde de väl bara jag var. Ingen som tog smärtan på allvar. Och fortfarande har jag svårt att hitta en läkare som lyssnar på en...alla jag träffat senaste året har sagt att min smärta och andra problem är viktrelaterat o de lyssnar INTE ETT SKIT när jag säger att jag hade ont o samma symtom när jag vägde 30kg mindre!!
Nu har jag gett upp o tänker inte söka läkare igen förrän jag gått ner i vikt, men det är ju skitsvårt när man inte kan motionera, försöker kontrollera dieten istället men inte så lätt som stressad småbarnsmamma.
Jag lindrar min deppighet över allt detta med SHOPPING, bästa medicinen eller hur