December Bebis 2010 :)
Men det var ju bara ett mål med ersättning? Tyckte en dag var väldigt länge och nu har det gått 2. Vet ju att en del bajsar sällan men här har det aldrig hänt att det gått en dag. Väntar tills imorrn bitti.
Men det var ju bara ett mål med ersättning? Tyckte en dag var väldigt länge och nu har det gått 2. Vet ju att en del bajsar sällan men här har det aldrig hänt att det gått en dag. Väntar tills imorrn bitti.
Ídag kräktes Sigrid i MUNNEN på mig! Jag trodde det var färdigspytt, det hade ju trots allt kommit upp en halvliter typ, så vi busade på golvet och jag höll henne ovanför mig,...urk.
Jag väger lika mkt som 2 v efter förlossningen
några riktigt envisa kilon som jag definitivt vill ha bort innan semestern om 1 vecka. Men jag vet ju varför; har blivit en riktig fikamorsa...fast jag rör mig mkt också!
Stackars Sixten! Hoppas att det inte är nåt allvarligt! Känns som alla här har börjat med annan mat här? Här ammas det bara, min plan var att fortsätta med det någon månad till, min tjej har just blivit 3 månader.
Ludi och Godess; tycker synd om er! Hoppas det blir bättre med sömn snart och att ni har partners som hjälper till! Det där är ohållbart för välmåendet om inte annat!!!
Godess: prova Huggies då? Vi hade dem i början, de var lite styva men funkade bra. Har hört att Lidls är bra också!
Vi slutade med Minifom för nog 1 månad sen, glömde nån gång att ge och märkte ingen skillnad så då slutade vi helt. Magen hade då blivit mkt lugnare, innan hörde man verkligen hur det mullrade och då blev hon ledsen!
Om Elias har så hög feber så borde du nog åka in..? Ring iaf och hör med sjukhus eller rådgivning och åk in imorrn! Sigrid åt också fast hon hade 39, varm som en ugn! Men det tyder ju på någon slags infektion så det är bra att kolla, kanske han behöver antibiotika!
Vi har inte blivit erbjudna utan fick fixa själva. 400:- per person skulle det gå på och vi blev tvungna att vara minst 10 st så det blev inget. Hade gärna gått!