December Bebis 2010 :)
Maria: Vilken jobbig start men skönt att det löste sig och att ni mår bra nu! Grattis till Leo 
Maria: Vilken jobbig start men skönt att det löste sig och att ni mår bra nu! Grattis till Leo 
Jag håller på att gå under
Jag har inte en sek lugn och ro på dagarna så jag hinner göra något, dessutom vaknar han ca en gång i timmen hela nätterna.. Han sover ca 3 tim totalt på dagarna och då oftast 10-15 min i taget och bara i famnen. Han blir jätte grinig för att han inte sover så han kan knappt ligga för sig själv. Går vi ut och går sover han tills vi kommer innanför dörren hemma.. Jag orkar inte, har hjärtklappning och huvudvärk för att jag är så slut
Suzzy: Grattis till Loke 
Jag tror jag fått svamp på bröstvårtorna, har fått jätte ont och de har fått en helt annan färg.. Han har torsk men inte mycket, har köpt wicheyvatten så får hoppas det hjälper..
Efter hur lång tid ska stygnen lossna? Ett lossnade för mig idag och sixten är 5½ vecka nu..
Hej tjejer!
Är in varje dag och läser men orkar inte skriva.. Sixten sover fortfarande dåligt och jag är helt slut.
Har varit på bvc idag men hon hade inga tips utan jag skulle försöka få avlastning bara. Det blir bättre när han blir äldre sa hon så hoppas det vänder snart!
Han vägde 7175 g och var 61,5 och huvudomfång 42,4 cm och han blir 7 veckor på söndag så han är riktigt stor för sin ålder. Ligger på översta kurvan på vikt och näst översta på längd. Var läkar kontroll idag och hon tyckte Sixten var fin i huden och stark och stabil för sin ålder. Allt såg bra ut
Glömde skriva att han gått upp 900 g och växt 2,5 cm på längden på 18 dagar! Han är otrolig min dunderklump ♥

Vägde 4372g på första läkarbesöket i onsdags. 55,5 cm. Hade krympt en cm sen sist...
Och idag vågade jag mig till affären alldeles själv. Har nån slags barn-skriker-i-butik-fobi. Men det gick bra. Köpte lite goda ostar, lite från charken och räkor. Mannen min har köpt torr cider till mig. Najs.