Aurora1979 skrev 2011-07-15 12:54:09 följande:
Memphis: haha, då gifter ni er samma helg som vi gjorde förra året. Vi har bröllopsdag 21 augusti. :D Och vi hade oxå kuratorsamtal där i krokarna, faktiskt samma vecka som bröllopet så det var lite småstressigt. Bröllopsplanerande under den långa väntan var otroligt skönt för det tog verkligen bort många av tankarna om IVF:en. Sen var det som att bekräfta för oss själva att vi tar oss starkare ur en kris och ÄR menade för varandra. För många par är IVF nästan som en dödsstöt för förhållandet har jag hört men för oss har det varit tvärtom. Vi har verkligen fått kämpa IHOP.
Världen segaste människa är jag! Men det har verkligen varit fullt upp! Haha :P
Kul att vi gifter oss exakt ett år efter er! Världen är bra liten :)
H44 skrev 2011-07-15 23:36:27 följande:
Memphis:: åå underbart att ni ska gifta Er. Vi gjorde det i februari i år på en strand i Thailand :).. Vi mår sådär.. Väldigt upp och ner. Är otroligt känsliga och jag blir lätt ledsen.. Tårarna kommer lätt vad det än gäller något som känns jobbigt eller typ en bra film.. Vill så gärna få mera klarhet i allt.. Få en tid inför det som komma ska.. Min mans kromosomprov skulle vara klart denna v men eftersom det är stängt ett par v till dröjer de säkert med svaret tills de öppnar igen mitten på aug.. Fy känns så länge dit! Men vi alla får försöka njuta av sommaren nu. Kram På Er
Vad fint det låter att gifta sig på Thailand! Ett härligt minne kan jag tänka mig! :)
Hur är det med dig?
Har du kunnat finna något lugn i det hela?
Vi fick ju en tid till kurator den 25 augusti (tätt inpå bröllopet!)
Men dom ringde i dagarna här till min sambo och sa att eftersom dom ska göra en testikelbiopsi är det bättre att ta den först, hittar dom något så är ju inte kuratorssamtalet aktuellt! (HÅLLER TUMMARNA!!)
Men som sagt, vi törs inte hoppas så vi låtsas som att vi är lugna som filbunkar och tar det som det kommer.
Men snacka om att det finns mycket att vara nervös för nu! Men ja, det är nog positivt att det är samma vecka, hade det gått fyra veckor mellan bröllop och biopsi och sen ytterligare två veckor för kuratorssamtal så hade man ju dött av påfrestade nerver.
Men iaf, 25 augusti får vi reda på om min sambo (man vid det laget, hihi) kan bli biologisk pappa till vårt barn! Spännande!