Anders Eklund får permission...
http://www.sydsvenskan.se/sverige/article727710/Dubbelmordare-far-permission.htmlRestaurangbesök??????Menar de allvar????Fy fan!!!
Men alltså, karln måste väl för fan få äta? Eller ska han ta med sig ett litet smörgåspaket kanske, och äta det istället? Vatten och bröd? Skärp er.
Isanje - Ja, jag har jobbat inom kvv så det vet jag.
Jag skulle inte se några problem med att den som våldtagit någon av mina barn går en plågsam död till mötes.
Däremot skulle jag aldrig nånsin göra något för att åstadkomma det, det vore nämligen att lägga ytterligare ett vuxensvek på mitt barns axlar om jag såg till att hennes mamma hamnade på Hinseberg för mord.
Hur ska jag då kunna vara den som finns där för henne?
Alltså... jag tycker vissa av er uttrycker er grymt dåligt i denna disskusion och jag tycker vissa är helt naiva och blåögda. Humanister och människokämpar i all ära men jag finner den synen ni uttrycker rätt långt ifrån verkligheten.
Som ateist skulle jag inte säga "ett öga för ett öga" men som en person som förespråkar jämnställdhet skulle jag tycka det var helt okey att en person som gör brott får samma brott som straff...
Ang brottslingar som får permissioner så tycker jag det vore rätt intressant att få något svar på om John Ausonius fått beviljade permissioner? Någon som vet?