Anders Eklund får permission...
http://www.sydsvenskan.se/sverige/article727710/Dubbelmordare-far-permission.htmlRestaurangbesök??????Menar de allvar????Fy fan!!!
Man kan ju tycka att det finns en risk för Eklunds liv att han får vistas ute. En barnamördare står högt upp på svarta listan i vissa kretsar.
Nej det gör jag inte i detalj, men som många tidigare i tråden skrivit så är ju permissioner en del i vården för att kunna komma ut i samhället efter att strafftiden gått ut...
Det är svårt för de som inte jobbar med mänskliga rättigheter för prdofiler och mördare att första hur lagen fungerar. Inte så konstigt, det är svårt att se s¨na människor som människa och man sörjer för familj och vänner och många tycker att de helst borde smaka samma skit och. Det kan jag med tycka om pedofiler och barnamördare. Men det finns de människor som ser de som människor, och det är väl tur att det finns såna människor. Det är bra på ett sätt att man inte behandlar de som de egentligen förtjänar, moraliskt.
Saltbanditen:
HAHAHA!!! Nej, såklart att jag inte missat vitsen med permissionerna...
Det jag menar är att avskum som Eklund inte förtjänar att komma UT i samhället överhuvudtaget och därför finns det ingen mening med permissioner för dem, förstod du inte det?!