Anders Eklund får permission...
http://www.sydsvenskan.se/sverige/article727710/Dubbelmordare-far-permission.htmlRestaurangbesök??????Menar de allvar????Fy fan!!!
Okey. Underförstått så uttryckte du att mina åsikter är likvärdiga med en person med narcissistisk personlighetsstörning. Intressant tanke återigen.
Om han nu skulle komma ut efter behandling och ansågs, av experter, vara rehabiliterad....vem av er som värnar om hans mänskliga rättigheter skulle vilja ha honom som granne???? Skulle ni sitta och äta bredvid honom på en restaurang? Med era barn bredvid er? Skulle ni lita på att han var frisk?
Blind Urmakare:
Jag anser att en människa som begår mord förlorar sin rätt till rättigheter överhuvudtaget och bör låsas in för all framtid. Utan bekvämligheter. Om det är modern och hälsosam människosyn låter jag vara osagt men har en människa gjort ett så grovt brott som Eklund i detta fall så finner jag att den människan inte har något att bidra i samhället. Hur inkorrekt det än må vara.
Hand in glove:
EXAKT!! Jag menar liksom... det har ju gått så bra tidigare gånger människor ansetts vara "rehabiliterade". :S
Och det är 4-5% förmycket.
Man kan inte laga någon som är trasig så att den blir hel igen...