Tinnys skrev 2010-07-06 14:54:29 följande:
Var på ikea i dag och skulle köpa väggplattorna för att ha ovanför diskbänken/spisen, det var ingen som hade hört talas om dom och jag hade tyvärr inte namnet med mig, men ingen hade någon aning om något sådant. Nu har jag lagt namnet på minnet och var på hämta självlagret det finns så jag ska åka tillbaka och hämta detta senare i veckan, kommer att bli jätte snyggt till mörkgråa dynor, vita och randiga gardiner och en gånmatta från rusta för 99kr. Sen har vi beställt dekor att sätta i badrummet, vad tror ni, kan man klä in badrummet i blå stenmosaik? Detta blir årets projekt, får se om jag vill ändra något mer under hösten när vi kommit hem från semestern. Ska försöka hinna göra dynorna på två veckor här innan vi åker....
mosaik är ju snyggt, men jag håller med grynet80..en onödig tyngd. och ett onödigt jobbigt jobb för nåt som ska vara inne på toaletten typ. jag har tänkt ha mosaik eller tapet med glas skiva på ovanför köksdelen, badrumsdelen skulle jag aldrig lägga ner så mycket jobb på! haha. men det är jag det:)
har ni bara koll på vikten osv så att det inte blir nåt tok med det så tycker jag absolut ni ska göra det:) det kan ju inte bli annat än snyggt!