• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Sarilariz
    festia skrev 2010-04-21 21:41:32 följande:
    Hur fan står ni ut?
    Jag vet inte hur de andra gör, men jag vet inte om jag står ut länge till. Börjar han inte spana in tjejer på tv och titta på porr får jag nog lämna honom. Jag är ju rädd att det skall smitta av sig på dottern så hon också blir bög.
  • Sarilariz
    Isanje skrev 2010-04-21 21:43:55 följande:
    Det är hans mammas fel! jag lovar att hans mamma klädde honom i rosa när han  var liten
    Kanske, hon klädde honom inte i rosa, men hon blekte håret på honom i tonåren ett par gånger... Kan det bero på det?

Och nu när jag tänker närmare på det, jag är utbildad frisör, det var hans ex med! Det bevisar ju att han är bög... Vem utom en bög skulle bry sig så mycket om sitt hår att de bara blir tillsammans med frisörer?
  • LeLove

Hahaha asså ja höll på att garva ihjäl mig innan jag såg att tråden låg i sandlådan :-P

Flickor, tänk va positivt om era män bara e bi? då kanske han kan dra hem nån extra pudding från krogen så kan ni ju få 2 killar i säng på samma gång? Live-porr?

• Sarilariz
    nystan1 skrev 2010-04-21 21:45:21 följande:
    Har för mig att det finns en kurs man kan gå. Heterosexualitet för dummies tror jag den heter..
    Kan du länka?
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-21 21:47:25 följande:
    Be Carola att hålla förbön kanske?
    Kan man göra det? Måste försöka få tag på henne då, tror du det fungerar? Är desperat!
  • Sarilariz
    LeLove skrev 2010-04-21 22:07:03 följande:
    Hahaha asså ja höll på att garva ihjäl mig innan jag såg att tråden låg i sandlådan :-P Flickor, tänk va positivt om era män bara e bi? då kanske han kan dra hem nån extra pudding från krogen så kan ni ju få 2 killar i säng på samma gång? Live-porr?
    Men hu! Vi kvinnor gillar ju inte sex! Vi har bara sex för att göra barn, har du glömt det?
  • Muneca

OMG OMG OMG! Min sambo vägrade låta mig inreda och skötte allt själv! Han älskar att titta på fab five och blev överlycklig över den nya golvmoppen vi köpte in. Han bakar även bullar och samlar på tvätmedel som lutar gott!
    Han brukar sno mina ansiktsmasker och gillar att matcha våra kläder.
    Att jag inte fattat det innan! {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}

• Sommarlöv

Så skönt, då behöver du inte oroa dig för att han tittar på andra kvinnors rumpor i alla fall...

• festia
    Sarilariz skrev 2010-04-21 22:06:39 följande:
    Kanske, hon klädde honom inte i rosa, men hon blekte håret på honom i tonåren ett par gånger... Kan det bero på det?Och nu när jag tänker närmare på det, jag är utbildad frisör, det var hans ex med! Det bevisar ju att han är bög... Vem utom en bög skulle bry sig så mycket om sitt hår att de bara blir tillsammans med frisörer?
    Jag tror att hans mamma ljuger. Förmodligen tvingade hon på honom ballerinakjolar, tvingade honom att leka med dockor och leksakspisar och förmodligen hade han långt hår också. Snacka om barnmisshandel! Stackars din sambo Han är ju hjärntvättad!
  • festia
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-21 21:47:25 följande:
    Be Carola att hålla förbön kanske?
    Du, det är faktiskt en bra idé! Hon om någon följer Guds röst. Jag har börjat lyssna mer och mer på honom faktiskt, och jag känner verkligen kraften gå igenom mig när jag slänger plantor på tanter!
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(