• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Sarilariz
    Xay1de skrev 2010-04-21 13:11:54 följande:
    Han kan ju lida av någon typ av allvarlig skofetisch också. Du bör ta honom till en psykolog omgående. Och låt honom FÖR GUDS SKULL inte komma i närheten av era barn om ni har några.
    Vi har en dotter, får låsa in henne i badrummet -.-
  • Sarilariz
    Xay1de skrev 2010-04-21 13:17:12 följande:
    Eller så har man som du, ingen förmåga att vara sarkastisk.
  • siamusen
    Mumin80 skrev 2010-04-21 13:51:52 följande:
    Å herregud, betyder det att min man är elektrosexuell????? För han är också typ totalt ointresserad av porr, men kan bli jätteupphetsad av nåt nytt datorchassi och ny linux-uppdatering. Bög är han ju inte för jag skulle kunna färga mig själv och hela huset grönt utan att han märkte det
    Eller så är han färgblind, men ändå homo
  • Sarilariz
    FH Mamma skrev 2010-04-21 13:18:50 följande:
    Om han är vad jag kallar lite feminin som de på tv som gör om hetrokillar kan man ha bra nytta av honom trots att man inte har sex med honom. Han kan dekorera hemmet etc... =)
    Vi har sex varje dag, han kollar bara inte på porr som andra normala straighta..

Han är väldigt maskulin och har inredningssinne som en giraff tyvärr.
  • Sarilariz
    Mumin80 skrev 2010-04-21 13:51:52 följande:
    Å herregud, betyder det att min man är elektrosexuell????? För han är också typ totalt ointresserad av porr, men kan bli jätteupphetsad av nåt nytt datorchassi och ny linux-uppdatering. Bög är han ju inte för jag skulle kunna färga mig själv och hela huset grönt utan att han märkte det
    Kanske är DET min sambo är också, han blir ochså helt till sig över elektronic av alla de slag, men sedan har vi det där med skorna, han kanske är en ambivalent bisexuell elektronic/sko-fetischist (satvning??? ;) )
  • Mumin80
    Sarilariz skrev 2010-04-21 13:58:53 följande:
    Kanske är DET min sambo är också, han blir ochså helt till sig över elektronic av alla de slag, men sedan har vi det där med skorna, han kanske är en ambivalent bisexuell elektronic/sko-fetischist (satvning??? ;) )
    Då ska du nog hålla alla dom där nya varianterna på löparskor borta från honom. Du vet som där med inbyggd stegräknare och pulsmätare och blinkande lampor och vad allt nike och adidas hittar på.

Eller så ger du honom ett par sådana i present och han är din slav för evigt.
  • Piggelin

Hahahha...ja jisses, håller med Momalicius. Måste verkligen alla killar titta på porr??? Jag menar - porr är liksom något annat än att ha sex med en tjej....oftast.

MIn sambo sa exakt samma sak "Snygga skor, ska vi inte köpa sånna till dig....". Jag tränar rätt mycket och han älskar min rumpa och allt så det hade inte med det att göra - det ÄR snygga skor.

Jag hoppas också denna tråd är på skojjj...

• FH Mamma

alla mina ex är nog electrosexuella utom en som faktiskt är homosexuell

• Impega
    Momalicious skrev 2010-04-21 13:10:45 följande:
    Momalicious skrev 2010-04-21 13:15:12 följande:
    Alltså, jag är djupt orolig för er alla i den här tråden. Ni tror att varenda fördom om homosexuella män är sann. Jag kan tala om för TS att det vore nog bra om du och din karl gick skilda vägar, för tror man att nån är homosexuell på dom grunderna så har man en störning. Alternativt har man en väldig homofobi som också är en störning.
    Jag måste ju säga att du gör hela tråden värd att läsas.
  • Sarilariz
    Piggelin skrev 2010-04-21 14:35:30 följande:
    Hahahha...ja jisses, håller med Momalicius. Måste verkligen alla killar titta på porr??? Jag menar - porr är liksom något annat än att ha sex med en tjej....oftast. MIn sambo sa exakt samma sak "Snygga skor, ska vi inte köpa sånna till dig....". Jag tränar rätt mycket och han älskar min rumpa och allt så det hade inte med det att göra - det ÄR snygga skor. Jag hoppas också denna tråd är på skojjj...
    Ett tips är att kolla vart tråden ligger... Men det är förstås bara ett tips^^
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(