• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Dorian Ertymexx
    Grizelda skrev 2010-04-21 19:52:22 följande:
    Jag tyckte att de hade väldigt snygga rumpor... Är jag lebba då? Får fråga gubben om det gör något i så fall.
    Ja, det är väl klart! Eller så är du också ett äckligt pervo som gillar sex! Bara flator och pervotjejer gillar sex! Riktiga kvinnor har bara sex för mannens skull och för att få barn!
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Semper Idem
    Sarilariz skrev 2010-04-21 11:41:41 följande:
    Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.
    Menar du att homosexualla inte tittar på porr?
  • Momalicious

Okej, jag får ta tillbaka det jag skrivit innan. Inte fattat att det var på skämt utan trodde ni var seriösa xD 

• siamusen
    Semper Idem skrev 2010-04-21 20:16:31 följande:
    Menar du att homosexualla inte tittar på porr?
    Klart de inte gör. de är ju pa pridefestivaler stup i kvarten. Inte fan har de tid att kolla porr när de sover ruset av sig.
  • Pikku85

tycker det är intressant att du skriver "Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra."

min sambo kollar inte på porr och inte fan är han bög för det!

• Dorian Ertymexx
    Pikku85 skrev 2010-04-21 20:47:49 följande:
    tycker det är intressant att du skriver "Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra."min sambo kollar inte på porr och inte fan är han bög för det!
    Oj, är han pedofil? {#lang_emotions_surprised}
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • siamusen
    Pikku85 skrev 2010-04-21 20:47:49 följande:
    tycker det är intressant att du skriver "Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra."min sambo kollar inte på porr och inte fan är han bög för det!
    Än nej.
  • festia

Soklart fall av homosexualitet. Nu råkar ju jag tro att man KAN bota detta! Straight camp är inte något som du har tänkt på? Hoppet är inte ute! Det gäller bara att ni anammar Gud och Jesus. Kanske att han behöver lite stänk med vigvatten också, det verkar vara ett extra tufft fall. Ge inte upp!

http://www.loveinaction.org/

• cajsasmamma

Blir helt tårögd när jag läser sånt *stryrkekram till ts* Lämna han och ta eran dotter till en psykoloh för hon har säker fått en massa men för livet nu när hennes pappa är BÖG!!!

• wica

Ojojoj... min sambo är alltså bög. Shit - det var otippat...

Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(